حاج قاسم بر گردن همه اقوام حق دارد/سیدالشهدای مقاومت نوامیس کُردها در اربیل را با جان و خون خرید

ماموستا مرادی با بیان اینکه حاج قاسم بر گردن همه اقوام حق دارد؛ گفت: دالشهدای جبهه مقاومت، نوامیس ما کُردها را در اربیل با قیمت جان و خون خریدند و ما ملت کُرد حاج قاسم و راه و منویات او را در روح و جان می پرورانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حاج ماموستا جلال مرادی، دوشنبه(۱۲دی) در آیین تقریب؛روحانیت و مقاومت" از سری برنامه های دهه مقاومت-بزرگداشت سومین سالگرد سپهبد حاج قاسم سلیمانی- گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در مسئله وحدت و تقریب احیاگر ارزش هایی از جمله وحدتِ نشانه رفته توسط آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب  بود.

 

 

امام جمعه اهل سنت دیواندره افزود: به فرموده مقام معظم رهبری چه شیعه انگلیسی و چه سنی آمریکایی  وحدت ما را نشانه گرفته بودند اما سردار ما احیاگر{وحدت} شد و بر اساس آنچه رهبری در نماز بر ایشان شهادت دادند" اللهم انا لانعلم منه الا خیرا" قلب او عرش الرحمن و در وصف دشمنان رهبری و فور مقاومت و سیدالشهدای مقاومت همان بس که دل های آنان محل بازی های شیطان است.

 

 

وی افزود: سخن از کرمان سخت است و مقاومت کرمان را ما از سال ۱۳۰۴ شنیدیم؛ من از قوم و ایل و تبار کُردنشین به نام گلباخی هستم، زمانی که رضا پهلوی منحوس قوم ما را به کرمان و یزد تبعید می کند؛ این برادران کرمانی، انصارالزمان ملت ما کردهای گلباخی شدند که در برابر ظلم و جنایت طاغوت طاغی آن زمان ایستادیم؛ شعار وحدت دادند و وحدت شکنان را نصیحت کردند.

 

 


ماموستا مرادی اظهار کرد: سرزمینی با چنین کرامت و سخاوتی حق آن است سرداری مثل حاج قاسم سلیمانی، ذوالفقار حیدر زمان را تحویل جامعه اسلامی بدهد؛ پس شخص شخیص او بر همه ما بر کُرد و فارس و ترک و لر و شیعه و سنی و ماتریدی و اشعری و حنفی و مالکی و حنبلی و شیعه جعفری حق دارد.

 

 

وی افزود: آنها سرداران شهید راه وحدت و تقریب بودند و سیدالشهدای جبهه مقاومت، نوامیس ما کُردها را در اربیل با قیمت جان و خون خریدند و ما ملت کُرد حاج قاسم و راه و منویات او را در روح و جان می پرورانیم.

 


 

ماموستا مرادی اظهار کرد: اگر حرف از روحانیت هم بشود؛ روحانیت شیعه و سنی مشعل داران هدایت، احیاگران شعله های امید، مایه یاس و ناامیدی دشمن و همیشه خادمان ملت بودند و جان عزیز را در راه جهاد تبیین و علمی و سیاسی و مالی تقدیم نمودند و حق هم همین است زیرا روحانیت از مردم است و با پول مردم در مدارس علوم دینی و به خاطر مردم داعی الی الله برای کسب رضای خدا در پیشبرد اهداف اسلام ناب و اهداف مقام معظم رهبری فروگذار نکردند.

 

 

 

وی گفت: شاهد عینی این مدعای "بدون منت، خادم ملت بوده"  این است هیچ دسیسه و توطئه ای از خطوات شیطان و اذناب و ارقاب تاکنون مایه سست شدن عنصر ارادت ویژه طلاب شیعه و سنی نسبت به امامین انقلاب نشده است و می گوییم بر آن عهد که بستیم هستیم؛ سرباز و خادم ملت هستیم و متعهد به میثاق نامه حوزه هستیم.

 

 

امام جمعه اهل سنت دیواندره خاطرنشان کرد: ۶ برابر اقشار دیگر در جنگ طلبه و روحانی داشتیم و تا وقتی ما رهبر بصیر و پیر روشن ضمیری مثل مقام معظم رهبری داریم که با آن فتاوای نابی که چشم بدخواهان وحدت و همگرایی ملی و وحدت شعوری نه شعاری و وحدت تکلیفی ته تصنعی را کور کردند و توهین به نمادهای اهل سنت را حرام می دانند ما هم زیر این پرچم و یک راه داریم و مقام معظم رهبری است.

 

 

وی در پایان گفت: امروز مکتب حاج قاسم از ما چه می خواهد؟ امروز سربازان رهبری و پیروان مکتب حاج قاسم از مسئولین محترم اقتصادی انتظار رفع مشکلات را داریم.

کد خبر 1243952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha