همایش « دختران و پسران حاج قاسم» در مدارس صومعه‌سرا برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ابراهیم زاده گفت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، همایش دختران و پسران حاج قاسم در مدارس صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تسلیت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی اقتدار اسلام و جبهه حق است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه سرا افزود: امروز برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و معزز، احترام به همه شهیدان، ایثارگران، جانبازان و تمامی کسانی است که از انقلاب اسلامی تاکنون با تبعیت و پیروی از امامین انقلاب جان خود را برای سرافرازی کشور نثار کرده اند.

 

وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید سال ها بگذرد تا به تمامی ابعاد شخصیت این شهید والامقام و بزرگوار پی ببریم، هر چند که تمام شهدای ما دارای ویژگی های اخلاقی بارزی هستند که به مرور و با گذشت زمان مشخص می شود.

 

حجت الاسلام ابراهیم زاده با اشاره به اینکه همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌هایی توسط اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان برگزار می‌شود تصریح کرد: اعزام بیش از 40 مبلغ و مبلغه به مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها، تولید محتوا در خصوص حاج قاسم سلیمانی و پخش در فضای مجازی، تشکیل ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، همایش دختران و پسران حاج قاسم در مدارس و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌ها است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در خانه ها و موسسات قرآنی، اجرای پویش ملی ختم قرآن کریم و پویش سراسری قرائت و حفظ سوره صف از دیرگ برنامه‌های این اداره در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

کد خبر 1243962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha