یک هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به ایلام اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: در سال جاری یک هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به ایلام اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  شهریار عباسی  روز دوشنبه در نشست تبصره ۱۶ قانون بودجه اظهار کرد: تسهیلات این تبصره از طریق وزارت اقتصاد به بانک‌ها ابلاغ شده و تکلیفی است و قصور از هیچ بانکی پذیرفتنی نیست.

 

وی سهم درنظر گرفته شده این نوع تسهیلات برای استان ایلام را در بودجه سال جاری یک هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: اگر چه امسال ۵۳۶ میلیارد تومان از تسهیلات تبصره ۱۶ پرداخت شده، اما تا پیش از پایان سال مالی باید بانک‌ها نسبت پرداخت این تسهیلات اهتمام لازم را داشته باشند.

 

معاون استاندار ایلام بیان کرد: کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت، بنیاد شهید، بسیج سازندگی، پارک علم و فناوری، بنیاد مستضعفان و معاونت وظیفه عمومی نیروهای مسلح مشمول دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ هستند.

 

وی همچنین با بیان اینکه از محل تسهیلات تبصره ۱۶ حدود ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جذب شده است، اظهار کرد:۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل اشتغال روستایی و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل مشاغل خانگی با اشتغالزایی ۶۵۰ نفر اعتبار جذب شده است.

کد خبر 1243965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha