باید شناخت جامعه از عظمت حاج قاسم بیشتر می شود

حجت الاسلام فاضلی، گفت: شناخت جامعه باید روز به روز از عظمت حاج قاسم بیشتر شود تا دشمنان کور دل ناکام از نقشه های شوم خود شوند.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی در ولایت مداری، الگو و اسوه در عصر کنونی بود،گفت:قطعاً شهادت سردار دلها، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، چهره ننگین آمریکا را به عنوان دشمن اصلی ملت های منطقه بیش از پیش افشا خواهد کرد.

 

مشاور استاندار در امور روحانیت استان کرمانشاه،افزود: حاج قاسم سلیمانی یار وفادار انقلاب و مقام معظم رهبری بود و این مجاهد بزرگ خدمات زیادی در دفاع از ملت های مظلوم دنیا و نقش بزرگی در مقابله با زیاده خواهی های آمریکا  و سلفیت و وهابی گری در منطقه  خاورمیانه و جهان داشت.

 

وی  با اشاره به اینکه حاج قاسم ارزش های دینی را شناخته بود، خاطر نشان کرد:  با توجه به خودساختگی و شناخت و معرفت دینی که در خود ایجاد کرده بود ارزشهای دینی را بخوبی شناخته بود و در مقابل تهدیدات علیه ارزش ها را هم دریافته بود و یکی از این ارزش های توجه و تبعیت از ولایت بود که در همه امور فصل الخطاب وی بود که نتیجه ولایت مداری ایشان در عمل موجب شد این همه در جامعه مورد لطف، توجه و عشق مردم قرار بگیرد.


حجت الاسلام فاضلی، تصریح کرد: در این راستا دشمنان اسلام و دشمنان حاج قاسم به این مهم رسیدند که خون حاج قاسم به مراتب برای آنها خطرش بیشتر از وجود حاج قاسم است چرا که با شهادت ایشان یک جامعه دینی با میلیونها انسانهای آزاده در کره زمین به ارزش های حاج قاسم پی خواهند برد و قطعا در آینده مکتب حاج قاسم تبدیل به یک جریان قوی، پویا، موثر و شکوفا علیه استبداد، ظلم و استکبار خواهد شد.

 

مشاور استاندار در امور روحانیت استان کرمانشاه، بابیان اینکه امروز شهید سلیمانی افتخار ملت ایران و ملت های مسلمان است و حاج قاسم تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) و عاشورا است،اظهار کرد: روحیه ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی بزرگترین عامل و ابزار در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است و سیره شهید والامقام سلیمانی که مملو از این صفات ارزشمند است.

 

وی با اشاره به اینکه پیشرفت های انقلاب اسلامی همواره در طول این سال ها مرهون هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری و نقش اثرگذار مردم بوده و این دو ویژگی مهم از شاخصه های مهم مکتب شهید سلیمانی است، گفت: در واقع ولایتمداری و مردم داری و توجه به نقش مردم نقطه مهم سیره شهید سلیمانی است.

کد خبر 1243972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha