مراکز واکسیناسیون کرونا در تمام شهرستان های خراسان شمالی فعال است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، از فعال بودن مراکز واکسیناسیون کرونا در تمام شهرستان ها خبر داد و گفت: تمامی افراد بالای ۱۸ سال که از دریافت آخرین نوبت واکسن آنان ۶ ماه گذشته، می‌توانند برای دریافت واکسن یادآور اقدام کنند.

محمدرضا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی از تمام مردم استان خواست تا با مراجعه به مراکز واکسیناسیون به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تأکید کرد: تمامی افراد بالای 18 سال که ۶ ماه از آخرین نوبت واکسن چه در نوبت دوم و یا سوم آنان گذشته، می‌توانند برای دریافت واکسن یادآور اقدام کنند.

 

وی در اعلام مراکز تزریق واکسن کرونا در شهرستان های استان گفت: در شهرستان بجنورد دو مرکز نمونه گیری امام علی واقع در ضلع غربی بیمارستان امام علی علیه السلام و مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید یحیوی واقع در جنب پارک مادر کودک (زمین های ارتش) همه روزه فعال است.

 

اکبری، مراکز نمونه گیری در شهرستان راز و جرگلان را مركز خدمات جامع سلامت شهر راز واقع در كوچه هاشمي رفسنجاني و مركز خدمات جامع سلامت در بخش يكه صعود معرفی کرد.

 

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: مركز خدمات جامع سلامت شهري آشخانه واقع در خيابان شهيد بابايي، جنب كميته امداد و تمام خانه های بهداشت هم از مراکز فعال واکسیناسیون در شهرستان مانه و سملقان به شمار می رود.

 

وی بیان کرد: مركز تجميعي واكسيناسيون واقع در خيابان شهيد بهشتي، جنب شهرداري، مركز خدمات جامع سلامت شهداء و خانه های بهداشت هم از مراکز فعال در شهرستان جاجرم است.

 

اکبری مراکز فعال در فاروج را هم پايگاه تجميعي واكسيناسيون واقع در خيابان عطاران 4، مركز خدمات جامع سلامت شهري و تمام خانه های بهداشت اعلام کرد.

 

وی افزود: در شیروان مركز تجميعي واکسیناسیون واقع در اول خيابان شفا، مركز بهداشت و خانه های بهداشت و در شهرستان گرمه هم مرکز نمونه گیری واقع در مرکز شهید سلیمانی گرمه و خانه های بهداشت، واکسیناسیون انجام می شود.

 

«حمیدرضا جماعتی» دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا در ایران در خصوص موج هشتم کرونا در کشور گفته است: به نظر می‌رسد موج هشتم کرونا از دو سه هفته آینده شروع به افزایش می‌کند و تا عید این پیک را خواهیم داشت و پیش‌بینی‌هایی که می‌شود و باتوجه به افزایش گزارش‌های پراکنده از میزان بستری در بیمارستان‌ها و آی‌سی‌یوها، به نظر می‌رسد که از یکی دو هفته آینده، روندی افزایشی را در تعداد بستری‌ها و مرگ‌ومیر نسبت به شرایط فعلی داشته باشیم.

 

سمیرا نیستانی

کد خبر 1243986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha