سردار سلیمانی فرمانده مدیریت راهبردی در صحنه های بحران بود

سردار صفوی با اشاره به ویژگی های بارز شخصیتی سردار سلیمانی و نگاه انسانی این سردار اسلام گفت: سردار سلیمانی فرمانده مدیریت راهبردی در صحنه های بحران بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار سرلشکر رحیم صفوی، دستیار فرمانده کل قوا در نیروهای مسلح در حاشیه همایش مکتب شهید سلیمانی نظم جدید جهانی در جمع خبرنگاران گفت: در چهل سال شناختی که از سردار سلیمانی دارم، وی فرمانده مدیریت راهبردی صحنه های بحرانی در میدان نبرد بود و برای پیروزی در صحنه اول راهبرد دشمنان را به درستی تشخیص می داد و مبنای تشخیص راهبرد او سه محور بود. تفکر انقلابی، شجاعت و تاثیر لازم و راه اندازی تشکیلات از جمله راهبردهای این شهید محسوب می شود.

 

وی ادامه داد: سردار سلیمانی در سه سطح راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی عمل می کرد. وی یک دیپلمات نیز بود و رییس جمهور کشورهای سوریه و روسیه به راحتی با این سردار بزرگ اسلام صحبت می کردند و از درک مسایل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بسیار بالایی برخوردار بود.

 

سرلشکر صفوی با بیان اینکه سردار سلیمانی بیش از 22 تیپ حشد الشعبی را در عراق برای مقابله با داعش سازماندهی کرد، گفت: البته باید بگوییم که پایه حشد الشعبی عراق لشکر بدر بود که مهندس ابو مهدی آن را سازماندهی کرده بود.

 

وی در مورد ویژگی های سردار سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم از قلب رئوف و عاطفی ای برخوردار بود، تصریح کرد: سردار سلیمانی با همین قلب رئوف از ایزدی ها و مسیحیان سوریه نیز حمایت کرد و نگاهش نگاه انسانی بود و عملکرد ایشان و 40 سال جهاد از دیگر ویژگی های این شهید به شمار می آید.

 

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی اشرار و ضد انقلاب را با هماهنگی دولت خلع سلاح و برای آنها زمین کشاورزی تدارک دید، تصریح کرد: از زمانی که سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس شد، تحول بزرگی در محور مقاومت ایجاد شد و در 30 سال گذشته شاهد شکست های فراوان آمریکایی ها بودیم و قدرت عملکرد سردار سلیمانی موجب شکست آمریکایی ها در جنوب، غرب آسیا و شرق مدیترانه شد.

 

 

کد خبر 1244010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha