اقدامات خیران جنوب فارس در حوزه درمانی و اهدای بانک امانات تجهیزات پزشکی در کشور بی نظیر است

درویشی گفت: اقدامات خیران استان به ویژه خیران جنوب فارس در در بخش های ساخت و ساز درمانی و اهدای بانک امانات تجهیزات پزشکی و ... اقداماتی بی نظیر در سطح کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حسین درویشی، امروز دوشنبه (12 دی) در دیدار با خیرین حوزه های امدادی، درمانی و عام المنفعه شهرستان های لارستان، اوز و خنج گفت: مشارکت خیران در فعالیت های عام المنفعه جمعیت هلال احمر، برگ زرین مردمی بودن این جمعیت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: با همراهی و همدلی جمعیت هلال احمر فارس و خیران، می توان توسعه زیر ساخت های هلال احمر به ویژه در جنوب استان را به انجام رساند.

وی با اشاره به برنامه های هلال احمر فارس اظهار کرد: ساخت مراکز امداد شهری و انبار امدادی هلال احمر در اوز، پایگاه امداد و نجات بین شهری خنج و مرکز درمانی لارستان از این موارد است و بر مشارکت بیش از پیش خیران برای ساخت و بهره برداری از این مراکز تاکید می شود.

درویشی با اشاره به اقدامات اثرگذار خیرین حقیقی و حقوقی در سال های اخیر گفت: اقدامات خیران استان به ویژه خیران جنوب فارس در در بخش های ساخت و ساز درمانی و اهدای بانک امانات تجهیزات پزشکی و ... اقداماتی بی نظیر در سطح کشور بوده است.

کد خبر 1244021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha