دشمنان همچنان از مکتب شهید سلیمانی ترس و واهمه دارند

حیدری،گفت: با توجه به اینکه سه سال از شهادت سردار دلها می گذرد اما دشمنان همچنان که از نام او می ترسند؛ از مکتب شهید سلیمانی بیشتر ترس واهمه دارند.

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، ضمن تسلیت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم‌سلیمانی ،گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی برای امنیت جهانی تلاش می کرد،این فرمانده لایق و شایسته  از جان خود برای امنیت مسلمانان گذشت.

 

نماینده مردم سرپلذهاب، اسلام آباد غرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی: افزود:حاج قاسم همیشه در تلاش بوده تا امنیت کشور را حفظ کند و اجازه ندهد دشمن به خاک ایران قدم بگذارد. همین سخت گیری های او به دشمن باعث شد تا از وجود سردار سلیمانی احساس خطر داشته باشند و به فکر به شهادت رساندن ایشان بودند. 

 

وی با اشاره به اینکه شخصیت والای سردار سلیمانی بر هیچکس پوشیده نیست،خاطر نشان کرد:  به راستی که او یکی ازبهترین الگوها و سرمشق برای جوانان و نسل امروزی ماا ست، باشد که ما نیز راه ایشان را با قدرت هرچه تمامتر ادامه دهیم و در مسیر مبارزه با استکبار دریغ نورزیم و گرچه دیگر فرد بزرگی همچون ایشان دیگر تکرار نخواهد شد اما راه و روش خود را به او و ویژگی هایی همچون رشادت، عزت نفس و دلاوری نزدیک و نزدیکتر کنیم تا هم خودمان به رستگاری بینهایت برسیم و هم از ایران با جان و دل حمایت کنیم .

 

حیدری ،اظهار کرد: در حالیکه دشمنان در سراسر دنیا وحشی شده بودند تا تنش در دنیای  اسلام ایجاد کنند و برخی از کشورهای منطقه در اختیار یک جریان تند رو و وابسته به غرب قرار دهند، سردار حاج قاسم سلیمانی با تمام توان و از خود گذشتگی به میدان رفت و با درس اخلاق، اثبات امنیت به تمام جهانیان ثابت کرد که ایران اسلامی همواره برای امنیت منطقه و جهان، حاضر است که بهترین و عزیزترین جوانان خود را تقدیم کند.

 

نماینده مردم سرپلذهاب، اسلام آباد غرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی، گفت:شهید حاج قاسم سلیمانی، شخصیتی منحصر به ایران نبود، بلکه شخصیت بین المللی و جهانی بود،ترس از حاج قاسم در دل دشمنان قرآن، دین و اسلام رسوخ کرده بود و دشمان از ایشان می ترسیدند و شهید سلیمانی، شخصیت کم نظیر در عصر ما بود.

کد خبر 1244070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha