توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم در گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: با اجرای دهمین مرحله اجرای طرح قرار دوازدهم تاکنون، ۱۱ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی در نقاط مختلف گیلان توزیع شده‌است.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز( دوشنبه، 12 دی) در مراسم اجرای قرار دوازدهم در آستان امامزاده حمزه(سلام الله) رودبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودبار گفت: با اجرای مرحله دهم طرح قرار دوازدهم، از آغاز این طرح تاکنون 11 هزار و 400 بسته معیشتی بین نیازمندان در نقاط مختلف گیلان توزیع شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: برای تهیه این تعداد بسته معیشتی پنج میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده‌ است.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح قرار دوازدهم، در روز دوازدهم هر ماه با توزیع بسته های معیشتی در شهرستان های مختلف گیلان اجرا شده و هر ماه در هر شهرستان یک مراسم محوری انجام می گیرد.

 

علیزاده با بیان اینکه مرحله دهم این طرح در شهرستان رودبار به صورت محوری و با حضور فرماندار و ائمه جمعه شهرهای رودبار و لوشان برگزار شده، افزود: در مرحله دهم طرح قرار دوازدهم یک هزار و 800 بسته معیشتی به ارزش 500 میلیون تومان در سراسر استان توزیع شده ‌است.

 

وی اذعان کرد: طرح قرار دوازدهم، طرحی به نام و یاد امام دوازدهم است که در دوازدهم هر ماه نتیجه تلاش مهدی یاوران را به ثمر نشانده و به محرومان و افراد کم‌برخوردار خدمات ارائه می‌کند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: طرح قرار دوازدهم با محوریت تهیه و توزیع سبدهای معیشتی اجرایی شده اما هدف نهایی این طرح محرومیت زدایی از مناطق پیرامونی بقاع متبرکه به‌تناسب نیاز افراد کم توان از نظر مالی و جسمی است.

کد خبر 1244083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha