تعیین و تکلیف شبکه آبرسانی ساکنین شهرک چوکا و روستاهای همجوار

صفوی بر تعیین و تکلیف شبکه آبرسانی ساکین شهرک چوکا و روستاهای همجوار از سوی امور آب وفاضلاب شهرستان و شرکت چوکا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی امروز(دوشنبه، 12دی) در نشستی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیر عامل شرکت صنایع، چوب و کاغذ چوکا و جنگل شفارود و سرپرست آب و فاضلاب شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد اظهارکرد: امروز وظیفه همه ما تلاش مضاعف برای گره گشایی از مشکلات مردم است.

 

فرماندار رضوانشهر با اشاره به تأسیسات و شبکه آبرسانی شرکت چوکا که در حال حاضر آب شرب ساکنین شهرک ولیعصر چوکا و روستاهای همجوار را تامین می‌کند افزود:  تأمین آب شرب سالم یکی از وظایف وزارت نیرو است، لذا آب و فاضلاب شهرستان این مأموریت مهم را جهت تعیین و تکلیف شبکه آبرسانی شرکت چوکا به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی در دستور کار خود داشته باشد.

 

وی گفت: شرکت صنایع چوب و کاغذ چوکا، نقشه مهندسی تأسیسات و شبکه آب رسانی و همچنین شبکه برق محدوده شهرک چوکا را جهت بررسی در اختیار امور آب و فاضلاب و امور توزیع برق شهرستان قرار دهند، تا در اسرع وقت مشکلات ساکنین در این خصوص برطرف شود.

 

 صفوی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به تأمین آب شرب سالم و بهداشتی خاطرنشان کرد:  با توجه به اینکه یکی از راههای تأمین سلامتی افراد جامعه از طریق مواد غذایی و آب سالم است، نظارت و کنترل کمی و کیفی آب مصرفی فقط وظیفه مسئولان بهداشتی نیست، بلکه همه باید در این راستا اهتمام جدی داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1244085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha