دورهمی یاران حاج قاسم برگزار می‌شود

بهرام مسلمی مهنی گفت: به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی، ۲ ویژه برنامه فرهنگی برای اجرا در سطح شهرستان جیرفت در نظر گرفته شده و یکی از این ویژه برنامه ها، دورهمی یاران حاج قاسم است که با حضور هم‌رزمان شهید برگزار می‌شود.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی، ۲ ویژه برنامه فرهنگی برای اجرا در سطح شهرستان جیرفت در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: یکی از این ویژه برنامه ها، دورهمی یاران حاج قاسم است که با حضور هم‌رزمان شهید برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: شب شعر مقاومت یکی دیگر از برنامه های ویژه گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی است که با حضور شاعران برجسته جنوب کرمان اجرا می شود.

 

مسلمی مهنی اظهار کرد: همچنین موکب سردار دلها همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی درب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان راه اندازی می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به لزوم ترویج مکتب حاج قاسم، تاکید کرد: در مکتب سردار دلها، جوان ایرانی آموخت که با تکیه بر میراث فرهنگی و تمدنی خویش قادر به ساختن و حفظ استقلال و عزت و عظمت میهن خویش است.

 

وی اضافه کرد: همواره در این مکتب انتقال خودباوری به نسل جوان در روند مبارزات انقلابی علیه سلطه آمریکا در منطقه، ایجاد روحیه اعتماد به نفس میان مدافعان حرم در تمامی عرصه‌های دفاع از حریم اهل بیت (ع) و دفاع از مقدسات نمود داشته است.

 

مسلمی مهنی عنوان کرد: سردار سلیمانی به خوبی نشان داد که چگونه می‌توان حرف‌ها را به عمل تبدیل کرد همچنین به ما نشان داد که شیعه واقعی حضرت علی(ع) در برابر ظالم می‌جنگد و مقاومت می‌کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: از سوی دیگر در مکتب شهید سلیمانی، راهبرد‌ها و تاکتیک‌های جنگی در مقابل بزرگ‌ترین ارتش کلاسیک تاریخ جهان بومی شد و این مسئله روحیه مقاومت را میان امت مسلمان افزایش داد.

 

وی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی در مکتب خود ثابت کرد که راه تامین امنیت ملی ایران در پشت مرزهای کشور است.

 

مسلمی مهنی در خاتمه یادآور شد: شهید سلیمانی می‌دانست برای دفاع از وطن باید بیرون از مرز‌های ایران جنگید به همین دلیل بود که نام سردار رشید ایران با قدرت ایمان، لرزه بر تن داعش می‌انداخت.

کد خبر 1244098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha