برگزاری مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها، تکریم مادران فاطمی در کرمانشاه

بمناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها، تکریم مادران فاطمی در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان کرمانشاه، عصر امروز دوشنبه (۱۲ دی ماه) مراسم تکریم از زنان و مادران فاطمی با حضور جمعی از مسئولان استانی، خانواده معظم شهدا، مردم  هنرمندان در تالار وحدت کرمانشاه برگزار شد.

 

علی صفدری، در مراسم تجلیل از مادران فاطمی ضمن تسلیت به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، گفت: امثال شهید حاج قاسم این بزرگی و اقتدار را به ایران بخشیده اند، بنابراین همه وظیفه داریم که در تربیت امثال حاج قاسم کوشا باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ،افزود: شجاعت و مقاومت شهید سلیمانی ستودنی و زبانزد است و باید افتخار کنیم در زمانی زندگی کردیم که امثال شهید سلیمانی زندگی کردند همچنین زندگی حاج قاسم سلیمانی برای همه ما درس و الگوست، این شهید هم عابدی بزرگ و هم مبارزی بی نظیر بود که برای اعتلای اسلام و از بین رفتن تروریسم جان خود را فدا کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیت محبوب بین‌المللی و مورد احترام همگان است و امروز در نزد تمام آزادیخواهان به نیکی از این سردار والامقام یاد می شود.

 

در ادامه مراسم ،حجت الاسلام یوسف احمدی، ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی ، اظهار کرد: شهید سلیمانی به عنوان مرد میدان همواره سختی کار را به جان خرید تا بیشتر به مردم خدمت کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه ،افزود: سردار سلیمانی در برابر دوستان مهربان و خوش رفتار اما در برابر دشمنان خشمگین بودند و این رفتار حاج قاسم مصداق آیه «أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» بود و قرارگاه این شهید به مامنی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی هرگز موجب فراموشی یاد و خاطره این شهید از قلب‌های مردم ایران و منطقه نخواهد شد و مشاهده می‌کنید که در سالگرد شهادت حاج قاسم و ابو مهدی المهندس مراسم‌های پرشوری در ایران و کشورهای منطقه برپا شده و مکتب شهید سلیمانی سبب رویش سلیمانی‌های بیشتری شده است.

 

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: مادران شهدا در میدان عمل به خوبی درخشیدند و مانند الگوی واقعی خود یعنی حضرت زهرا (س) در راه دفاع از ولایت به خوبی ایستادگی کردند و فرزندان خود را فدای امام نمودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه، اظهار کرد: مادران و همسران شهدا در دفاع از حریم ولایت و امامت در دفاع مقدس با لبیک به امام شهدا، همسران و فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده و راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند تا یک وجب از خاک وطن به دست دشمن نیفتد.

 

گفتنی است، در این مراسم از کتاب «هلیسان» که مجموعه سروده‌های شاعران کرد زبان در وصف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، با حضور رزمندگان دفاع مقدس، اهالی فرهنگ و رسانه و خانواده‌های شهدا رونمایی و از کتاب «چمری برای پهلوان» که دربردارنده خاطرات مردم کرمانشاه از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی است  نیز رونمایی شد.

کد خبر 1244106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha