اعتقادات جوانان در فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفته است

آخوند خوجملی گفت: اعتقادات و باورهای جوانان در فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آخوند ابوبکر خوجملی امروز (دوشنبه 12 دی) در همایش بصیرتی پرچمداران بصیرت و همدلی ویژه روحانیون شیعه و سنی شهرستان آق قلا با اشاره به آسیب های فضای عصر رسانه و فضای مجازی، گفت: امروز کفار و منافقین عقیده و ایمان را مورد حمله قرار داده و هدف اصلی آنان نوجوانان و جوانان این مرز و بوم هست.

 


دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت و  امام جمعه اهل سنت نگین شهر با تاکید بر اینکه، دشمنان اسلام و انقلاب از طریق فضای مجازی در تلاش برای تضعیف عقیده اسلامی جوانان هستند، افزود: دشمنان سعی دارند با القای اخبار دروغ و خارج از واقعیت اذهان جامعه بخصوص قشر جوان و نوجوان را از مسیر انقلاب دور سازند و اکنون وظیفه ما هست که در حفظ و حراست از آن تمام همت خود را بکار بگیریم تا دشمنان اسلام و انقلاب همواره ناکام بمانند.

 


وی با بیان اینکه، صبر یکی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است که 43 سال در زیر سایه آن زندگی می‌کنیم، تصریح کرد: صبر از فرمایشات قرآن کریم و دین مبین اسلام است و از اجر و پاداش دنیوی و اخروی برخوردار است.

 


آخوند خوجملی افزود: صبر انواع مختلفی همچون صبر فردی، که هر فرد باید در مقابل هوا و هوس و وسوسه های شیطانی داشته باشد و همچنین صبر و بردباری در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است که همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و شکاف بین مسلمین است.

 


وی با اشاره به اینکه صبر در حوزه عقیده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: اعتقادات و باورهای جوانان اولین چیزی که در فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفته است و اگر این اعتقادات و باورهای دینی و انقلابی جوانان سست شود، امنیت و آسایش ما با خطر مواجه خواهد شد.

 


مدیر مدرسه علوم دینی محمدیه نگین شهر با ذکر این مطلب که قرآن کریم به اعتقاد به مقاومت ايماني و عقیده اشاره دارد، افزود: امروز با توجه به آیات قرآن کریم در راه  وحدت و همدلی باید قدم نهاد و نتیجه آن امنیت و اقتدار نظام اسلامی است.

 


آخوند خوجملی با تاکید بر اینکه فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای و تمام رسانه های تحت حمایت دشمنان از نظر اخلاقی نیز جوانان و نوجوانان ما را آماج حملات خود قرار داده اند، خاطر نشان کرد: آنها در صدد ترویج بی بندوباری و انحرافات در بين جوانان و نوجوانان هستند و راهکار مقابله‌ مقابله با هجمه های مخرب، ایجاد حب ایمان در دل آن ها است و همچنین با ایجاد مکتب خانه ها و خانه های قرآنی فرزندان خود را به سلاح ایمان و تقوا مسلح کنیم.

 

کد خبر 1244132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha