مهمترین اصل در جنگ ترکیبی دشمن شناسی است

حجت الاسلام موسوی گفت: مهمترین اصل در جنگ ترکیبی دشمن شناسی است چون دشمنان تلاش می کنند با اقدامات رسانه ای خود را به عنوان ناجی جلوه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام سید کمال موسوی امروز (12 دی ماه) در نشست تبیینی با موضوع «مسئولیت فعالان فرهنگی و اجتماعی در عرصه جنگ ترکیبی» با حضور فعالان کانون های مساجد و مربیان تربیتی در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مقام معظم رهبری پیش از اینها با طرح مسئله جنگ ترکیبی نشان دادند که آینده نگری خوبی نسبت به مسائل بین المللی و سیاسی دارند و حربه دشمنان را به خوبی تشخیص می دهند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: در جنگ ترکیبی توجه به رسانه ها و فضای مجازی هست و شناخت اقدامات دشمن در تمام عرصه های اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و مانورهای رسانه ای دشمنان در فضای مجازی برای القاء دروغ های خود به جای واقعیت های رسانه های خودی است.

 

وی اظهار داشت: مهمترین اصل در جنگ ترکیبی دشمن شناسی است چون دشمنان تلاش می کنند با اقدامات رسانه ای خود را به عنوان ناجی جلوه دهند.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: دستگاه های اطلاعاتی کشورهای استکباری هزینه های بسیار سنگینی برای القاء دروغ های خود از طریق رسانه ها می پردازند و امروز بسیاری از کسانی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شده اند همان مطالبی را تکرار می کنند که فقط منبع آن شبکه های ماهواره های معاند است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: برخی از کشورهای منطقه شاید اعلام استقلال کرده اند و اما تحت سیطره دستگاه های اطلاعاتی کشورهای استکباری اداره می شوند و حتی توانایی سیاستگذاری مستقل را ندارند برای همین رسانه ها در آن کشورها به شدت کنترل می شود.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یادآور شد: مردم باید مراقب منابع خبری شبکه های ماهواره ای معاندین باشند زیرا آنها اخباری را طوری القاء می کنند که اعتراض ها را به سمت اغتشاش و درگیری بکشانند.

 

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: داشتن برنامه و نقشه راه صحیح متناسب برای انجام اقدامات فرهنگی و مقابله با هجمه های نرم دشمنان حائز اهمیت بوده و فعالان عرصه فرهنگی باید به زیور تقوا، ایمان و اخلاق مجهز باشند.

 

وی به اخلاق و صدق سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و ادامه داد: امروز مکتب حاج قاسم سلیمانی باید در بین نسل جوان و نوجوان بیش از پیش منتشر شود.

کد خبر 1244133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha