ملت بزرگ ایران با بصیرت خود فتنه ها را خوب شناخته اند/ حاج قاسم محور مقاومت را تقویت کرد

حجت الاسلام دماوندی گفت: ملت بزرگ ایران تحت منویات مقام معظم رهبری با بصیرت خود فتنه ها را خوب شناخته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام جلیل دماوندی امروز (دوشنبه 12 دی) در همایش بصیرتی پرچمداران بصیرت و همدلی ویژه روحانیون شیعه و سنی در شهرستان آق قلا گفت: امروز ملت بزرگ ایران تحت منویات و توصیه های مقام معظم رهبری، با بصیرت خود فتنه ها را خوب شناخته اند.

 

امام جمعه انبارالوم با بیان اینکه، فتنه در صدر اسلام هم وجود داشته است، افزود: اولین فتنه مشرکان در صدر اسلام، بعد از بعث ایشان، پیامبر ستیزی، اتهام زنی و تهمت زدن بود و این از اصلی ترین برنامه ه ای سران مشرکان بود.

 


وی ادامه داد: قرآن ستیزی از دیگر فتنه های دشمنان در صدر اسلام بود، تصریح کرد: مشرکان و دشمنان خواندن قرآن را تحریم کردند. وقتی پیامبر (ص) آیات الهی قرآن را تلاوت می کرد، مشرکان شروع به پایکوبی و سر و صدا می زدند و هم به قرآن و هم به پیامبر (ص) توهین می کردند.

 


حجت الاسلام دماوندی گفت: بازداشتن مردم از گرایش به اسلام، محاصره اقتصادی و ممنوع کردن هرنوع خرید و فروش با پیامبر (ص) و یارانش، درخواست تغییر قرآن و یا حذف برخی از آیات الهی از دیگر فتنه های دیگر مشرکان در عصر پیامبر (ص) بود.

 


وی، استمداد از دانشمندان یهودی را از دیگر فتنه های عصر پیامبر (ص) عنوان کرد و افزود: مشرکان عده ای را نزد دانشمندان یهود می فرستادند تا راه های مقابله با قرآن و راه های مسخره کردن پیامبر (ص) را آموزش ببیند.

 

امام جمعه انبارالوم با بیان اینکه، مقاومت، راهکار مهم مقابله پیامبر (ص) با فتنه های دشمنان در عصر خودش، بود، گفت: امروز نیز حاج قاسم محور مقاومت را تقویت کرد و سردار جبهه مقاومت شد.

 

کد خبر 1244135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha