مشکل تردد و آسفالت مسکن مهر رشت ظرف ۱۰ روز آینده حل می‌شود

​رمضانی گفت: ظرف ۱۰ روز آینده مشکلات تردد و آسفالت برخی از نقاط مسکن مهر رشت و مشخصا ساکنان مجتمع یاس حل و فصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، هادی رمضانی شامگاه دوشنبه( ۱۲ دی) در گفنگوی خبری با موضوع مشکلات ساکنان مجتمع یاس مسکن مهر رشت اظهار داشت: در محدوده مسکن مهر رشت چندین پروژه در حال اجراست و به علت شروع فصل سرما موجبات گله‌مندی شهروندان در حوزه‌هایی نظیر آسفالت فراهم شده است.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه متاسفانه در فصل مناسب سال پروژه‌های عمرانی و آسفالت معابر و خیابان‌های رشت عملیاتی نمی‌شود، از این رویه انتقاد کرد و گفت: برای آسفالت خیابان اصلی مجتمع یاس مسکن مهر قراردادی با شرکت لاتوم منعقد شده و زیرسازی اولیه کار هم در حال انجام است.

 

رمضانی تصریح کرد: برای مسیر ۳۰۰ متر دسترسی به مسکن مهر و مجتمع یاس هم به زودی به همراه سرپرست شهرداری رشت بازدیدی را از شهرک خواهیم داشت تا بتوانیم به نحوی مشکلات اهالی را برطرف کنیم.

 

وی در مورد وضعیت روشنایی این مسیر دسترسی ۳۰۰ متری در مسکن مهر رشت هم اضافه کرد: رسیدگی به روشنایی مسیر مذکور به عهده شرکت توزیع برق است و حتما در یک جلسه این موضوع را با رئیس اداره برق شهرستان رشت مطرح و پیگیری خواهم کرد.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در پاسخ به این پرسش که آیا نظارتی بر کیفیت آسفالت معابر و عملکرد شرکت‌های پیمانکاری انجام می‌گیرد یا خیر یادآور شد: در مورد وضعیت بد آسفالت برخی از نقاط مسکن مهر نظیر ورودی مجتمع یاس که کیفیت خوبی هم ندارد شرکت پیمانکار باید پاسخگو باشد.

 

رمضانی خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و با توجه به وجود ماشین‌آلات راهسازی مورد نیاز، انتظار داریم ظرف ۱۰ روز آینده مشکلات تردد و آسفالت مسکن مهر رشت و مشخصا ساکنان مجتمع یاس حل و فصل بشود.


 

کد خبر 1244168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha