سردار سلیمانی بر سر عهدی که با خدا بست، صادقانه ایستاد

شهردار شیروان گفت: سردار سلیمانی از جمله مومنانی بود که بر سر عهدی که با خدا بست، صادقانه ایستاد.

عین الله احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند و بعضی دیگر در انتظارند، هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

 

شهردار شیروان خاطرنشان کرد: سپهبد حاج قاسم سلیمانی تمام عمر شریف خود و در نهایت جان پاک خود را فدای اسلام و ملت ایران بلکه فدای همه آزادیخواهان جهان کرد.

 

احمدی عنوان کرد: همزمان با سومین سالگرد عروج آسمانی سردار سلیمانی عزیز با او پیمان می بندیم که نه ذره ای از یاد او در ذهنمان بکاهیم  و نه لحظه ای به قدر ذره ای پایمان در مسیری که او معبرش را باز کرد سست شود.

 

وی تصریح کرد: هر زمان که فرمان رسد انتقام خون پاک سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش به ویژه ابومهدی المهندس را از قاتلان خواهیم گرفت، انتقامی سخت، قاطع، پشیمان کننده و تمام کننده، ملت ایران سردار را فراموش نخواهند کرد.

 

وی بیان کرد: تمام مردم و خصوصا نسل جوانان ادامه دهنده راه، مکتب و اندیشه شهید سلیمانی خواهند بود و این زنجیره به نسل های بعدی هم منتقل خواهد شد.

 

شهردار شیروان اضافه کرد: شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود. این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

 

 

کد خبر 1244218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha