شهید سلیمانی متصف به وصف همراهان رسول الله/مکتب حاج قاسم مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد

طهرانچی گفت: مکتب حاج قاسم مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت و اینجا رئیس جمهوری آمریکا گفت یا جای من در این منطقه است یا جای او(حاج قاسم) لذا دعوا، دعوای تمدن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمد مهدی طهرانچی، سه شنبه (۱۳دی ماه) در سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گردهمایی "رهروان خدمت و مقاومت" با حضور کاروان خدام آستان قدس رضوی و خادمیاران استان در مصلی امام علی علیه السلام با استفاده از آیه ۲۹ سوره مبارکه فتح گفت: دشمنان " اشداء علی الکفار" او را به خوبی دیدند و او با تمسک به امامت و ولایت و علی بن موسی الرضا "رکعا سجدا" شد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه او می خواست وصف همراهان رسول الله را بگیرد که فقط اشداء علی الکفار کافی نیست و باید به خودش می رسید؛ افزود: او بر این خصلت ها ممارست کرد و به سه حرم جمهوری اسلامی، حرم دین و حرم علی بن موسی الرضا قائل بود که خادم آنجا بود.

 

 

وی با اشاره به ادامه آیه صدرالاشاره اظهار کرد: سیمای او " من اثر السجود" بود که از خدمت او ذکر خدا می دیدی؛ تصریح کرد: این مثل او در تورات است و مثل او در انجیل "فاستوی علی سوقه  یعجب الزراع..." است که جوانه می زد و پر بار و قوی می شد  و در "یعجب الزراع" وضعیت شام و یمن و حشد و حزب الله و... کفار را عصبانی و مؤمنین را به تعجب وادار می کرد‌.

 

طهرانچی خاطرنشان کرد: وقتی یمن فقیر را مقابل عربستان سرمایه دار می دیدند تعجب می کردند و رویش مقاومت ماحصل خادمی این مرد(حاج قاسم) بود.

 

وی با بیان اینکه غرب در منطقه شرایطی را از دست دادند که می خواستند از آن آقایی خود را در بیاورند و آنها علم را برای امنیت را رقم زدند و بیل گیتس گفت یک اسپوتنیک دیگر لازم داریم؛ افزود: آنها آقایی را با توسل به علم و فناوری با کشتن مردم می خواهند.

 

طهرانچی ادامه داد: مکتب حاج قاسم مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت و اینجا رئیس جمهوری آمریکا گفت یا جای من در این منطقه است یا جای او(حاج قاسم) لذا دعوا، دعوای تمدن بود.

 

وی بیان کرد: آنها می گویند  ما نمی خواهیم کسی که می خواهد مطهر باشد در دنیا بماند و برای همین عکس حاج قاسم در اینستا بالا نیامد؛ تاکید کرد: قدر فرزند کرمان را بدانید که با اقتدا به ولایت، غوغایی به پا کرد و نگاه او به جمهوری اسلامی، حرم بود زیرا ستونی دارد به نام ولایت پس هر قدر حاج قاسم را دوست دارید در اطاعت و اجابت از رهبری باشید.

کد خبر 1244234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha