مسابقه فرهنگی«سردار دل ها» در ابهر برگزار می شود

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه شعر، داستان کوتاه و دلنوشته با عنوان «سردار دلها» در شهرستان ابهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت، سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،  دهه مقاومت و بصیرت، مسابقه شعر، داستان کوتاه و دلنوشته با عنوان "سردار دلها" به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با همکاری انجمن شعر و ادب، مؤسسه قرآن و عترت کوثر، اداره آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری این برنامه زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار شهید، تشویق علاقه مندان به نگارش داستان کوتاه، دلنوشته و سرودن شعر با محورهای تعیین شده برای عموم علاقه مندان می باشد و شرکت کنندگان می‌توانند شعر یا دلنوشته خود را در قالب فایل پی دی اف به همراه نام و نام خانوادگی و تصویرکارت ملی و شماره تماس تا 30 دیماه سالجاری به شماره 09193469598 ارسال نمایند.

 

موضوع و محورهای این مسابقه، ثبت احساسات و اندیشه ها در رابطه با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابعاد شخصیتی سردار، جنبه های فرهنگی و اجتماعی شهادت سردار و موضوع های مقاومت، ایثار، شهادت و دفاع مقدس می باشد که پس از داوری به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می گردد.

 

کد خبر 1244255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha