ولایتمداری و خدمتگذاری به مردم دو شاخصه مهم سردارسلیمانی بود

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، گفت: ولایتمداری و خدمتگذاری به مردم دو شاخصه مهم سردار سلیمانی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجه الاسلام «حسین ابراهیمی» امام جمعه شهرستان زرندیه صبح امروز سه شنبه (13دیماه) همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی در مراسم گرامیداشت این شهید بزرگوار که در محل سالن جلسات فرمانداری زرندیه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگ مرد تاریخ ایران گفت: الگو گیری از سیره و منش سردار سلیمانی امری ضروری است و همگان باید در این راستا گام بردارند.

 

امام جمعه زرندیه افزود: از زمانیکه سردار سلیمانی به فرمان مقام معظم رهبری به تهران فراخوانده شد و ارتباط ایشان با رهبری بیشتر از قبل شد، اوج ولایتمداری و ولایت‌پذیری در این شهود بزرگوار شکوفا شد.

 

وی ادامه داد: نگاه ولایتمداری و  ولایت پذیری شهید سلیمانی نگاه کسی است که بیش از چهل سال از عمر پر برکت خویش را صرف خدمت به مردم، به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

 

امام جمعه زرندیه در ادامه با اشاره به این جمله از وصیتنامه شهید که جان من هزاران بار فدای ملت، گفت: شهید سلیمانی کسی بود که اهل تملق، چاپلوسی و تعریف بیهوده نبود و هرگاه هر سخنی را به زبان می آورد از اعماق وجود خویش بود. و در حقیقت شهید سلیمانی جان فدای ملت بود، و همین موضوع موجب عزت و بزرگی و محبوبیت شهید شد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی خاطر نشان کرد: خدایی بودن هدف و مسیر شهید سلیمانی موضوعی بود که موجب عزیز شدن این بزرگوار بین مردم، بزرگان، اولیا الهی، شهداء  شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: به همین دلیل است که مقام معظم رهبری از تفکر و اخلاق و منش این شهید بزرگوار بعنوان مکتب شهید سلیمانی نام می برد.

کد خبر 1244262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha