شهدا در یک کلام شناسنامه ملت ایران است / دشمنان با لجن پراکنی قصد دارند غیرت و شرافت ما را بگیرد

سردار محمدی اصل گفت: شهدا در یک کلام شناسنامه ملت ایران است و مردم استان اردبیل در استقبال از شهدای گمنام نشان دادند که پیروی خط شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل امروز (13 دی ماه) در آئین بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثار الله گفت: شهدا در یک کلام شناسنامه ملت ایران است و مردم استان اردبیل در استقبال از شهدای گمنام نشان دادند که پیروی خط شهدا هستند.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: امام خمینی پرچم دار اسلام بود و ملت ایران را از تاریکی ها و ایستادگی و اقتدار و عظمت و استقلال نجات دادند و معنا کردند.

 

وی اذعان داشت: امت بصیر و آگاه یکی از نعمت های معنوی الهی است که شاهد هستیم امروز در برابر فتنه ها ایستادگی و از باورهای دینی و اسلام خود دفاع کردند.

 

سردار محمدی اصل افزود: فتنه سال 88 سال ها پیش با حمایت آمریکا، انگلیس و اسرائیل طرح ریزی و برنامه ریزی شده بود و معاندین، منافقین، سلطنت طلبان و حرم زادگان و بازماندگان فتنه ها دوران حضرت علی (ع) به پیش بردند اما نتیجه چه شد واقعا مردم عین یاران مالک اشتر بصیر و آگاه روشن و ولایت مداری و باورهای دینی و اعتقادی را اثبات کردند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: فتنه از دوران ظهور اسلام پس از جنگ صفین به صورت جنگ نرم توسط منافقین رواج یافت و همچنان در طول دوران های مختلف با هدف ضربه زدن به اسلام ناب محمدی به کار رفته است.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان ادامه داد: اگر هر کشور یا شخصی چپ به ملت ایران نگاه کنند گنجینه های دفاعی خود را با اتکا به خون شهدا و مردم مومن و متعهد به عنوان قدرت بازداندگی خود را نشان خواهیم داد.

 

سردار محمدی اصل اضافه کرد: همین فتنه ها چهره های واقعی معانیدن، منافقین و حتی کشورهای استکباری را به ملت ایران نشان داد و این فتنه گران بدانند که شهدا جان خود را فدا کردند که جمهوری اسلامی سربلن باشد و امت شهید پرور مردم استان اردبیل با حضور بصیرتی در صحنه ها و تلاش نیروهای امنیتی یکی از استان ها بی بدیل در حوزه امنیت و ولایت مداری و اعتقاد به شهدا و آرمان ها و باورهای دینی بودند.

 

وی اظهار داشت: بیش از 80 درصد شهدا در وصیت نامه های خود به خواهران و مادران وصیت کردند که حجاب و عفاف خود را حفظ کنند و بر این موضوع تاکید خاص داشتند و امروز بانوان باید پیرو خط شهدا باشند.

 

سردار محمدی اصل یادآور شد: دشمنان با لجن پراکنی رسانه ای امروز قصد دارند اقتدار و عزت و غیرت و شرافت ما را بگیرد و این فتنه جدید باید به همت مردم ولایت مدار خنثی شود و بدانند که ما غیرت و شرافت خود را نخواهیم فروخت.

 

کد خبر 1244276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha