جوانان، ادامه دهنده راه، مکتب و اندیشه شهید سلیمانی هستند

مدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: امروز جوانان ادامه دهنده راه، مکتب و اندیشه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی هستند.

رمضانعلی رازقی ضمن تسلیت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خراسان شمالی اظهار کرد: ایشان در بسیاری از عملیات های جنگی تلاش های بی وقفه ای داشتند و امروز دشمنان از شهادت و خون وی در هراس است.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان عنوان کرد: دفاع از ناموس، کشور و ولایتمداری مهم تربت ویژگی های بارز این شهید بزرگوار بود، وی تمام قوا پشت ولی فقیه بود و به دشمنان اجازه قدرت نمایی نداد، درس بزرگ ایشان به ملت ایران این بود هر چقدر پشتیبان ولی فقیه باشیم دشمن را ناامید خواهیم کرد.

 

رازقی خاطرنشان کرد: ایشان تأکید داشتند باید مواظب بود تا کشور به دست نااهلان نیفتند و با پیروی و تبعیت از دستورات ولی فقیه این اتفاق نخواهد افتاد، اجرای منویات رهبری و ایستادگی مردم پای ارزش های نظام، انقلاب را بیمه خواهد کرد، مردم ایران با بصیرت، آگاهی و ایستادگی در برابر آرمان های انقلاب اسلامی همیشه پیروز میدان بوده و هستند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان از حضور گسترده مردم ناامید می شوند، تصریح کرد: آنان با نقشه های شوم خود ولایت را نشانه گرفتند ولی مردم با هوشیاری و بصیرت، تمام توطئه های آنان را نقش بر آب کردند.

 

وی اضافه کرد:  دشمنان در فضای مجازی سعی در گمراه کردن جوانان و کمرنگ نشان دادن آنان در نظام انقلاب اسلامی دارند، ولی جوانان با الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) و شهدا آنان را ناامید کردند.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان بیان کرد: مردم همیشه گوش به فرمان ولی فقیه بوده و هستند و حمایت قاطع خود را از این موضوع اعلام کردند.

کد خبر 1244308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha