اجرای سرود سردار ایرانی در مدارس کرمانشاه

خیاط زنجانی، گفت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی سرود سردار ایرانی که کار تولیدی کانون پرورش فکری است در جهت پیرامون شخصیت حاج قاسم در مدارس استان کرمانشاه اجرا می شود.

محمد خیاط زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تسلیت بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی، اظهار کرد: امسال نیز برنامه های مختلفی به مناسبت گرامیداشت دهه مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در مراکز در حال برگزاری است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ، افزود: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بعنوان نماد عزت، غیرت و هوش ایرانی و زندگی سراسر افتخار او که گفتمان مقاومت اسلامی بود و بخش پرغروری از تاریخ ایران است .

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با همکاری حوزه هنری، اهدای کتابی تحت عنوان به یاد حاج قاسم در مناطق محروم به دانش آموزان مقطع ابتدایی از برنامه های این دهه است.

 

خیاط زنجانی،تصریح کرد: برگزاری مسابقه  روزنامه دیواری که مربیان و اعضا می توانند شرکت کنند و از این جوایز بهره مند شوند،اجرای سرود سردار ایرانی کار تولیدی کانون و پیرامون شخصیت حاج قاسم در مدارس  است و از برنامه های دیگر که با همکاری حوزه هنری تحت عنوان کاروان حبیب ویژه کودک و نوجوان بود  و یک هزار نفر از کودکان و نوجوانان در این برنامه در قالب قصه گویی، تئاتر، پرده خوانی، مسابقه بین کودکان و آیتم عروسکی شرکت کردند.

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ،تاکید کرد: کودکان زیادی در شهادت حاج قاسم سلیمانی غمگین شدند و نسبت به جنایت آمریکایی‌ها به خشم آمدند و بی تردید کودکان امروز که آینده‌سازان آینده خواهند بود، این جنایت را فراموش نخواهند کرد.

 

وی گفت: باید سعی کنیم با بازگو کردن رشادت‌ها، پیروزی‌ها، از جان گذشتگی و ایثار و فداکاری قهرمانان ملی، جرأت و اعتماد به نفس کودکان را تقویت کرده و کاری کنند تا کودکان با الگو قرار دادن آن شخصیت‌ها راه آنها را در آینده ادامه دهند.

کد خبر 1244314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha