نمایش تصاویری از «رشادت‌های سردار سلیمانی در محور مقاومت» در هرات

به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها، تصاویری از رشادت‌های شهید سلیمانی در محور مقاومت به همت مرکز فرهنگی کشورمان در استان هرات به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه آثار هنری کودکان بنیاد خیریه رها در محل سالن اجتماعات و نگارخانه مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در استان هرات برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط اخلاقی، از قاریان قرآن کریم آغاز شد و با سخنان حسیب، مدیر بنیاد خیریه رها در خصوص ویژگی‌های شاخص اخلاقی و رشادت‌های سردار سلیمانی و اهمیت برگزاری این نمایشگاه، ادامه یافت.

وی افزود: نمایشگاه آثار هنری کودکان در جهت رشد و تعالی استعدادها و ظرفیت‌های کودکان و در درمان بسیاری از بیماری‌های روحی و روانی تاثیر مثبتی دارد.

مجید خالق‌نیا، نماینده فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در استان هرات ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به تبیین و تشریح مصادیق مکتب حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

وی به نقش و شخصیت متعالی شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و آن را به عنوان الگو و نمونه‌ای در حمایت از محرومان، یتیمان، نیازمندان و مبارزه با ظلم و جباران برشمرد.

سخنران بعدی این مراسم، بهره، مدیر فرهنگسرای بهره بود. وی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری نمایشگاه آثار هنری کودکان، برگزاری چنین فعالیت‌های هنری و نمایشی را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد و به تاثیرات خوب این چنین برنامه‌های فرهنگی در جامعه پرداخت.

در حاشیه این مراسم، تعداد 40 تصویر از سردار حاج قاسم سلیمانی و رشادت‌های این شهید بزرگوار در محور مقاومت به نمایش گذاشته شده بود که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

اجرای تئاتر و پخش کلیپی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه نماهنگ، بخش دیگری از این مراسم بود.

کد خبر 1244325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha