خانواده شهید «حسین پورجعفری» تجلیل شد

همزمان با سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، مراسم تکریم از خانواده شهید «حسین پورجعفری» در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهید «حسین پورجعفری» از یاران وفادار حاج قاسم، در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم ضمن گرامیداشت ایام سالگرد شهادت فرمانده جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: شهید قاسم سلیمانی که ارتباط بین خود و خدا را خالص کرده بود، خداوند نیز ارتباط وی با مردم را اصلاح کرد و سردار دلها شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان، اظهارکرد: در این ایام که تمام دغدغه مندان انقلاب و جبهه مقاومت به هر میزان که در توان دارند، به عرض ارادت به سردار شهید سلیمانی می پردازند، استان کرمان نیز که محور برنامه های این شهید عزیز است، برنامه های متعدد و مختلف فرهنگی برگزار می کند.

 

حجت الاسلام گرجی با اشاره به برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان، تصریح کرد: یکی از برنامه های محوری این ستاد در ایام شهادت شهید سلیمانی، دیدار و تجلیل از خانواده شهید حسین پورجعفری است که امروز و در قالب برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم اجرایی شد.

 

اکران سرودهای تولیدی کانون های مساجد در سه محل واقع در گلزار شهدا کرمان همچنین اجرای زنده گروه های سرود کانون های مساجد به صورت پخش زنده از شبکه استانی سیمای کرمان و پویش اجرای ایده ها و طرح های ساده از دیگر برنامه های این ستاد در ایام شهادت شهید سلیمانی در کرمان به شمار می رود.

 

 

کد خبر 1244338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha