مهمترین ویژگی حاج قاسم بصیرت و عمق نگاهش به مسایل بود/ راه شهید سلیمانی باید ادامه پیدا کند

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه مهمترین ویژگی حاج قاسم بصیرت و عمق نگاه وی بود، گفت: قطعا ما باید تلاش کنیم که راه حاج قاسم که همگامی و همراهی با آرمان های انقلاب بود، تداوم یابد.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: عمق و بصیرت نگاه حاج قاسم در شناخت حق و حقیقت برگرفته از ایمان وی بود. وی از چهره های تاثیرگذار و شاخص بوده است و هستند و اگر می خواهیم راهش ادامه پیدا کند، باید از بصیرت و نگاه عمیق وی بگوییم و این راه را ادامه دهیم.

 

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار کرد: بصیرت و آگاهی سردار سلیمانی باعث شد که راه را گم نکند و همگام و همراه با آرمان های انقلاب و نظام قدم بردارد و حرکت کند.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند حاج قاسم یک مکتب است و این مکتب باید حفظ شود. فروتنی، اخلاص، تواضع، ولایت مداری، بینش و معرفت، خدامحوری، جایگاه وی را جایگاهی ارزنده و برازنده کرده بود.

 

حجت الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه امروز کارهایی برای ادامه راه حاج قاسم انجام شده است که البته کافی نیست. گفت: حاج قاسم با تمام معرفتی که داشت توانست در دل مردم جا بگیرد و قطعا ویژگی های وی منحصر به فرد است.

 

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه ما از یک مسئله در مورد حاج قاسم غفلت کرده ایم و آن، اندیشمند بودن وی است و بدون اینکه به دنبال مدرک باشد تمام مرزهای نظامی دنیا را با استعداد و توانمندی اش درنوردیده بود و باید بر این بعد شخصیتی وی بسیار کار شود.

کد خبر 1244363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha