مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار شد

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس کل دادگستری استان گلستان، سرپرست دانشگاه، اعضای هیئت علمی و جمعی از کارکنان و دانشجویان امروز (سه شنبه ۱۳ دی) در سالن خلیج‌فارس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، شعبان شتایی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی کسی است که جان خود را در راه ولایت و حفظ کیان کشور ایثار کرد و همه ما باید قدردان ایشان باشیم.

 

سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت آیت الله مصباح یزدی به عنوان عمار انقلاب، افزود: آیت‌الله مصباح عمر بابرکت خویش را صرف دین و تعلیم آن و دفاع از جایگاه ولایت فقیه گذراند.

 

وی، به بیان قسمت هایی از وصیت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: ایشان در وصیت نامه خود به دو امر دفاع از کشور به عنوان حرم و دفاع از ولایت برای نجات اسلام تاکید داشته اند که امیدوارم همه ما بتوانیم عامل و عالم به فرامین و وصایای شهدا باشیم.

 

گفتنی است، اجرای سرود توسط گروه سرود جوانان انتظار، اجرای متن ادبی توسط دانش آموز نونهال و تقدیر از خانواده‌های شهیدان مدافع حرم، سید احسان حاجی حتم‌لو، و قاسم تیموری از شهدای مدافع حرم، و شهید عباسعلی اصفهانکلاته از شهدای امنیت، ازدیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

کد خبر 1244365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha