برگزاری پویش ختم قرآن به نیت شهید سلیمانی در کانون مساجدکرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور، گفت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم پویش ختم قرآن به نیت شهید سلیمانی در کانون مساجد کرمانشاه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به فعالیت اعضای کانون مساجد در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه ،گفت:فعالان کانون های مساجد برنامه ها و فعالیت های متنوعی را به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت در مساجد اجرا کردند که عمده فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد بصیرت‌افزایی، آگاهی ‎بخشی و جهاد تبیین برگزار شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه،افزود: شخصیت فردی و اجتماعی حاج قاسم سلیمانی باید به نسل نوجوان و جوان معرفی شود. 

 

وی خاطر نشان رکد:برگزاری پویش «همدلی به رسم حاج قاسم» توسط اعضای کانون‌های مساجد ،برپایی نمایشگاه پوستر با موضوع «مکتب حاج قاسم» ، اجرای سرود بچه‌های مسجد ، یادواره سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مساجد همراه با سخنرانی و مداحی برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: برگزاری پویش ختم قرآن به نیت شهید سلیمانی در مساجد، برپایی ایستگاه فرهنگی به منظور تبلیغ، توزیع بسته‌های فرهنگی و پذیرایی و خدمت‌رسانی به مردم به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی به همت بچه‌های مسجد در سومین سالگرد این شهید والامقام از شاخص ترین برنامه‌ها است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه، با اشاره به برگزاری پویش «همدلی به رسم حاج قاسم»، گفت: این پویش در قالب طرح رزمایش کمک‌های مؤمنانه با همکاری خیران و نمازگزاران برای توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان به نیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

 

وی ،اظهار کرد:وظیفه داریم با شناساندن و نهادینه کردن مکتب سردار دل‌ها، سلیمانی‌های بسیاری را به جهان اسلام معرفی کنیم چرا که مکتب سلیمانی، مکتب شهدا، مکتب امام حسین(ع) و مکتب فاطمی (س) است و باید مکتب شهید سلیمانی به عنوان یک الگو به جامعه معرفی شود.

کد خبر 1244387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha