۹۶.۹درصد جمعیت شهرستان فومن باسواد هستند

بیتا با اشاره به اینکه درصد سواد در شهرستان فومن هم اکنون ۹۶،۹ درصد است که رتبه ۱۳ استان را دارد گفت: هم اکنون ۵۲ آموزش دهنده در سطح شهرستان خدمات آموزشی ارائه می کنند.

ایوب بیتا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با توجه به اهمیت و ضرورت سوادآموزی، در دی ماه ۱۳۵۸ به فرمان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، نهضت سواد آموزی تشکیل شد..

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: علم آموزی یکی از مهمترین و اصلی ترین برنامه های مبین دین اسلام است که بار ها از سوی پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) مورد تأکید و تشویق قرار گرفته است.

 

وی گفت: نهضت سوادآموزی از بازوان پرتوان اداره‌ی آموزش و پرورش است که با تمرکز بر روی افراد بی‌سواد و کم ‌سواد و افزایش سواد کمی و کیفی و تربیتی و تحصیلی آنان، موجبات ارتقا و پیشرفت آنان را در جامعه به وجود می آورد.

 

بیتا تصریح کرد: نهادی مانند نهضت سواد آموزی در تاریخ انقلاب اسلامی سابقه‌ای درخشان داشته و این حُسن سابقه در اذهان ملت ایران حک شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با اشاره به اینکه درصد سواد در شهرستان فومن هم اکنون ۹۶،۹ درصد است که رتبه ۱۳ استان را دارد خاطرنشان کرد : هم اکنون ۵۲ آموزش دهنده در سطح شهرستان خدمات آموزشی ارائه می کنند.

کد خبر 1244391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha