ساخت کشور نیازمند نوآوری، در میدان بودن و کار جهادی است

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید کشور را بسازیم گفت: ساخت کشور نیازمند نوآوری، در میدان بودن و کار جهادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمد کرمی  در نشست با مدیران صنعت برق سیستان‌ و بلوچستان اظهار داشت: در حوزه برق اقدامات خوبی در این استان انجام شده اما با توجه به رشد، توسعه و شکوفایی ظرفیت های این منطقه نیاز به تلاش شبانه روزی و کار جهادی در این بخش داریم.

 

وی ادامه داد: صادرات انرژی به کشورهای افغانستان و پاکستان با توجه به نیازمندی این دو کشور یکی از ظرفیت های مهم این بخش است که باید برنامه ریزی مناسبی انجام شود.

 

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت های تولید انرژی از منابع خورشیدی و دریایی استان، افزود: استفاده از پنل های خورشیدی و آینده نگری در این بخش بسیار مهم و ضروری است. وی با بیان اینکه مدیر خلاق و توانمند باید تمام موضوعات را پیگیری و به دنبال تغییر باشد گفت: کار درست باید انجام شود و هر جایی که مانعی بود عنوان گردد تا جهت برطرف کردن آن اقدام کنیم. کرمی تصریح کرد: ارتباط دانشگاه و صنعت برق بسیار مهم است و باید ابر علمی ایجاد کنیم تا در زمان بارش، از مواهب آن بهره‌مند شویم.

 

وی خاطر نشان کرد: ایجاد بستر های نوآورانه توسط شرکت توزیع برق سیستان‌ و بلوچستان جهت رفاه و حفظ کرامت انسانی بسیار ارزشمند است و در حوزه علمی نباید توقف داشته باشیم. استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، ادامه داد: ارتباط با مردم و خدمت کردن به مردم عین ثواب و عبادت است و در این مسیر باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در ادامه این نشست به اقدامات شاخص‌ این شرکت جهت خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و ادامه داد: اجرای طرح هما، اپلیکیشن و سامانه تلفنی خدمات غیر حضوری برق من و ۱۵۲۱، سامانه مرکز هوشمند اتفاقات ۱۲۱، حذف قبض کاغذی، اجرای طرح چاوش و ایجاد پنج مرکز دیسپاچینگی در استان از جمله اقدامات مهم انجام شده توسط این شرکت است.

 

مهندس خلیل عوض زاده ادامه داد: اجرای طرح بهارستان جهت اصلاح و توسعه شبکه برق روستایی، انجام پروژه های مختلف شهری و روستایی در بخش های احداث، اصلاح و توسعه شبکه و انجام پروژه های رفع افت ولتاژ و کاهش نرخ تلفات از جمله سایر اقدامات مهم انجام شده و در دست اجرای این شرکت است. عوض‌زاده با بیان اینکه ۹۹.۷ درصد روستاهای سیستان و بلوچستان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کار برق‌رسانی به تمام روستاهای دارای مجوز این منطقه را انجام می‌دهد.

کد خبر 1244402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha