اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند

سردار سلیمانی گفت: اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می کند و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب تا ۲۵ سال آینده رژیم اشغالگر صهیونیستی نابود می شود و وعده پیروزی حق بر باطل محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، سردار غلامرضا سلیمانی امروز سه شنبه (۱۳ دی) در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مصلی امام خمینی (ره) با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان این استان برگزار شد، با بیان اینکه تنها گفتمان رهایی بخش در جهان گفتمان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ملت ایران همواره در برابر فتنه ها و توطئه های دشمن هوشیار بوده و روزی این دشمنان در مقابل ملت ایران زانو می‌زنند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در حالی که پیروزی ملت ایران تداوم دارد اما رژیم صهیونیستی بسیار شکننده شده و به پایان خود نزدیک می شود که این بی شک از دستاوردهای خون و راه شهداست.

 

وی به تحولات سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در آن سال ها شاهد توطئه خلق عرب در خوزستان، توطئه در سیستان و بلوچستان و مناطق مرزی کشور بودیم و پس از آن جنگ تحمیلی علیه کشور شکل گرفت که ملت ایران با رهبری ولی فقیه با دست خالی در برابر این دشمنان ایستادگی کردند و در نهایت پیروز شدند.

 

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی با تاسی از مکتب دفاعی اسلام، محور مقاومت را در منطقه شکل داد و در برابر رژیم جعلی صهیونیستی که به دنبال ارمان نیل تا فرات است، ایستاد و امروز این دولت غاصب برای حفاظت از خود دیوار ایجاد می‌کند.

 

سردار سلیمانی با بیان اینکه آمریکا ۵۰ درصد قدرت نظامی و ۲۸ درصد قدرت اقتصادی دنیا را در اختیار دارد، اظهار داشت: این در حالی است که در خصوص قدرت سیاسی احساس ضعف می کند چراکه نظام نوینی در جهان در حال شکل گیری است و این قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دوستداران انقلاب اسلامی و مردم مومن و شهیدپرور کشور با حضور باشکوه خود در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی ارادت و پایداری خود در راه آرمان های انقلاب اسلامی را به خوبی نشان دادند.

 

سردار سلیمانی با اشاره به استبداد و ظلم رژیم پهلوی تصریح کرد: در دوره پهلوی اول برای نخستین بار بریتانیا به عنوان روباه مکار، رضا خان را برای پادشاهی انتخاب کرد و پس از آن نیز پسرش را حمایت کردند و بدین ترتیب بیگانگان در امور کشور بسیار دخالت کردند که پیش از آن چنین دخالبت‌هایی کم سابقه بود.

 

وی تصریح کرد: رضا شاه در دوران حکومت خود با انسان های آزادی خواه به شدت مبارزه کرد و برجسته ترین چهره بختیاری علی مردان خان را از سر راه خود برداشت چراکه این مرد مبارزه و آزادیخواه در برابر شاه شاهد و ظلم و بیداد آن قد علم کرده بود.

 

به گفته رئیس بسیج مستضعفین تا قبل از دوره پهلوی عشایر در دفاع از کشور نقش پررنگی داشتند اما رضاشاه پایان حضور عشایر در دفاع از کشور را اعلام کرد، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی عشایر دوباره مقام و جایگاه خود را پیدا کردند و در برابر تجاوز صدام با دست خالی ایستادگی کردند.

 

کد خبر 1244408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha