رمز عاقبت بخیری در تفکر سردار سلیمانی ارتباط قلبی با ولایت فقیه است

حجت الاسلام دیلمی گفت: رمز عاقبت بخیری در تفکر حاج قاسم سلیمانی ارتباط قلبی با ولایت فقیه است و برای رسیدن به این تفکر همه باید به منظومه فکری مقام معظم رهبری توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام رضا دیلمی امروز (سه شنبه 13 دی) در مراسم تکریم از دختران حافظ حریم عفاف و حجاب فاطمی و مکتب سلیمانی گفت: رمز عاقبت بخیری در تفکر حاج قاسم سلیمانی ارتباط قلبی با ولایت فقیه است و برای رسیدن به این تفکر همه باید به منظومه فکری مقام معظم رهبری توجه کنند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: مقام معظم رهبری در توصیف سردار دلها فرمودند: «حاج قاسم با شهادت خود زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید».

 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امامین انقلاب بود، گفت: برای ترسیم فرد انقلابی باید از سردار سلیمانی نام برد.

 

حجت الاسلام دیلمی با اشاره به دسیسه های دشمنان، ادامه داد: امروز دشمنان بسیج، روحانیت انقلابی و عفاف دختران را نشانه گرفته‌است و به فرموده مقام معظم رهبری «چادر دختران انقلاب در حکم پرچم جمهوری اسلامی است که نباید بر زمین گذاشته شود».

 

وی افزود: عفاف و حجاب نقش مهمی در تحقق جامعه منتظر راستین حضرت ولی عصر(عج) دارد.

 

کد خبر 1244463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha