مجاهدت سردار سلیمانی باید برای همه به ویژه نسل جوان تبیین شود

ماموستا قادری،گفت: شهید سلیمانی مدافع اسلام و سرزمین اسلامی بود و هم در زمان حیات و هم شهادت، لذا باید مجاهدت سردار سلیمانی باید برای همه به ویژه نسل جوان تبیین شود.

ماموستا ملاقادر قادری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین حادثه در سال ۲۰۲۰ شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود،گفت: حاج قاسم فردی مردم‌شناس و شجاع و سپر امنیت ایران بود؛ داعش وقتی از موصل حرکت کرد دو خط ترسیم کرده بودند یکی به سمت کربلا و نجف بروند و دیگری از طریق قصرشیرین وارد کرمانشاه شوند. این شخص شجاع و مردمی خود و رفیقانش سپر جلوگیری از آن تندروی شدند و منطقۀ ما همانند عراق دچار ضربه نشد.

 

امام جمعه پاوه، افزود: این حرکت ناجوانمردانه، اگرچه آن سردار رشید را به آرزویش که همانا شهادت در راه خدا بود رساند، ولی همه مردم مومن و شریف ایران و مجاهدان ستمدیده در کشورهای اسلامی را داغدار کرد.‌

 

وی خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی هم در زمان حیاتشان منشا خیر بودند و هم در بعد از شهادتشان؛ زندگی ایشان همواره پر خیر و درس و عبرت بود. از خداوند منان بهشت برین را برای ایشان خواستاریم.

 

ماموستا قادری، با اشاره به حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام(ص) گفت: نیت و عمل حاج قاسم برای خدا بود و خداوند بعد از شهادتش اجر مهمی به وی داد به طوری که کاری که برای این شهید در زمان تشییع جنازه و حتی امروز انجام می شود برای هیچ شهیدی انجام نداده ایم.

 

امام جمعه پاوه، اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون مجاهدت های بی وقفه شهدا است و سپهبد شهید سلیمانی نمونه درخشان تربیت‌شدگان مکتب انقلاب اسلامی است و شهادت او منشا یک تحول عظیم در مبارزه با استکبار جهانی در سراسر جهان شد.

کد خبر 1244478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha