نحوه مدیریت سردار سلیمانی در مساجد و دانشگاه ها تبیین شود

حجت الاسلام موسوی گفت: دانشگاه ها و مساجد می توانند نحوه مدیریت سردار سلیمانی را در برخورد با جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف جامعه تبیین کنند.

حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، اظهار کرد: سردار سلیمانی یکی از بابصیرت ترین و مخلص ترین افراد بود که در ۱۳ دی ماه توسط آمریکای جنایتکار به شهادت رسید، امروز ضرورت دارد که نحوه مدیریت، تقوا و بصیرت این سردار بزرگ در برخورد با نوجوانان، جوانان و تمامی اقشار مردم که برگرفته از قومیت های مختلف است را در دانشگاه ها و مساجد تبیین کرد.

 

امام جمعه یادمان شهدای گمنام اندیمشک، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، افزود: دین اسلام خود به تنهایی پاسخگوی تمام شبهات است، در عصر کنونی می توانیم با تبیین مکتب سردار سلیمانی که فردی با بصیرت بود و به خوبی توانست دین اسلام را در زاویای مختلف زندگی خود اعم از شخصی، اجتماعی، کار و... بگُنجاند را سرلوحه تمامی امورات قرار دهیم.

 

وی اذعان کرد: تبیین مکتب شهید سلیمانی در جامعه می تواند مشکلات امروز عده ای از جوانان و نوجوانان ما را که این روزها فریب دروغ های غرب را خوردند و در خیابان ها شعارهایی سر دادند را به خوبی حل کند بی شک این مکتب موجب می شود پژمرگی و بن بست از جوانان جامعه دور شود که این مهم باید توسط مسئولان با برنامه ریزی مناسب در سطح کشور انجام گیرد.

 

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به سومین سالگرد شهید سلیمانی، تصریح کرد: مردم اندیمشک اولین شهر از استان خوزستان بودند که جنایت کثیف استکبار را محکوم کردند، خون این شهید گرانقدر هیچگاه فراموش نخواهد شد و قطعا انتقام سختی از کسانی که در این جنایت دست داشتند گرفته خواهد شد.

 

کد خبر 1244479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha