زندگی سردار سلیمانی، سراسر درس زندگی است

سردار رونده به ویژگی های شخصیتی سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: زندگی این شهید سراسر درس زندگی است و باید به عنوان الگو به جوانان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار حسن رونده شامگاه دیروز در ویژه‌برنامه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار شد، اظهار کرد: شهادت یکی از آرزوهای دیرینه سردار سلیمانی بود و از نظر این شهید، شهادت تنها مولفه ای است که به زندگی واقعی ختم می شود.

 

مشاور سابق سپاه قدس با بیان اینکه مطالعه وصیت نامه سردار سلیمانی بهترین منبع برای شناخت این شخصیت فرا مرزی است، گفت: ملی گرایی، انقلابی و پیرو ولی فقیه بودن از ویژگی های بارز این شهید بود.

 

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یاور رهبر فرزانه انقلاب بود، گفت: وقتی به بیانات مقام معظم رهبری مراجعه کنیم خواهیم دید که ایشان در هر مجلسی به خلوص سردار سلیمانی در کارها اشاره دارند.

 

این رزمنده دوران دفاع‌مقدس با یادآوری اینکه سردار سلیمانی بدون خستگی در راه خدمت به این انقلاب حرکت کرد، گفت: این شهید فارغ از هر خستگی با تواضع و فروتنی در جهت رفع مشکلات کشور تلاش می کرد.

 

مشاور سابق سپاه قدس ادامه داد: اسلام، انقلاب و ولی فقیه خط قرمز شهید سلیمانی بود؛ این شهید تربیت شده مکتب امامین انقلاب بود و به معنای واقعی کلمه مرد میدان بود.

 

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همواره به رده های بالای کشور در راستای بهبود امور طرح ارائه می کرد، گفت: وی با نبوغی که داشت توانست اشرار را متقاعد به تحویل سلاح‌های خود کرده و در قبال این کار به آن‌ها امان‌نامه و زمین برای کار کردن داد.

 

سردار رونده خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در فتنه 88 همواره اعتقاد داشت ما همه ایرانی هستیم و گروهی که گمراه شدند را برای قرار گرفتن در مسیر درست هدایت باید کرد این رفتارهای شهید از ولایت پذیری وی نشات می گرفت.

 

وی با بیان اینکه زندگی شهید سردار سلیمانی سراسر درس زندگی است، گفت: برقراری امنیت در سوریه، پیروزی‌های جبهه حزب‌الله و ... همگی حاکی از خلاقیت شهید سردار سلیمانی در طراحی عملیات مختلف دارد.

 

 

کد خبر 1244487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha