معرفی مکتب تشیع به جهانیان از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

قاسمی با اشاره به اینکه روحانیون نقش مهمی در بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم دارند، گفت: روحانیون باید عمار گونه شبهات دشمن را شناسایی و پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محمود قاسمی در نشست بصیرتی ویژه روحانیون و طلاب شهرستان ابهر به نقش روحانیون در بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم تاکید و اظهار کرد: روحانیون باید عمار گونه شبهات دشمن را شناسایی و پاسخ دهند.

 

این هادی سیاسی با بیان اینکه در هر جامعه ای برای رسیدن به استقلال خون های زیادی ریخته می شود، گفت: استقلال قابل مقایسه با مسائل مادی نیست همواره برای مستقل بودن باید هزینه پرداخت.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند: اگر دشمن با هدف ایجاد دو دستگی در مردم از فلان گروه یا فرد تعریف می کند، بی درنگ ابراز بیزاری و در مقابل او موضع گیری کنید.

 

قاسمی با یادآوری اینکه اگر دشمن از شما تعریف کرد، در کارهای خود تردید کنید، خاطرنشان کرد: در مقابل تعریف بیگانه سریع موضع گیری کرده و دچار غفلت نشوید.

 

وی به بیان برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: برای تبدیل ایران اسلامی به تمدن جدید و نوظهور باید سیاست های ابلاغی رهبری را نصب العین خود قرار دهیم.

 

این هادی سیاسی با اشاره به اینکه احیای تشیع و الگوی بیداری اسلامی بزرگترین دستاورد حرکت امام (ره) در این انقلاب است، گفت: شناساندن مکتب تشیع به جهانیان از دستاوردهای بزرگ این انقلاب محسوب می‌شود.

 

به گفته قاسمی، پیوند دین با سیاست از راه عینیت بخشیدن به نظریه ولایت فقیه نیز از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بهشمار می آید از اینرو اقتدار اسلامی آن‌ هم در کشوری که حیات خلوت آمریکا و اسرائیل محسوب می‌شد و هزاران مستشار نظامی آمریکا در آن، نبض ارتش را به دست گرفته بود و شاه در عمل سرسپرده آنان بود، اقدام بسیار بزرگی بود.

 

این هادی سیاسی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای مقاومت گفت: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب امامین انقلاب بود و برای حفاظت و حراست از آرمان های اسلامی و انقلاب جان داد.

 

قاسمی خاطرنشان کرد: تمام آزادی‌خواهان جهان به نقش موثر سردار دل‌ها در مبارزه با ظلم و استکبار اذعان دارند و ملت ایران چه در ایام حیات و چه بعد از شهادت سردار سلیمانی همچنان برای این شخصیت وارسته و نمونه احترام قائل هستند.

کد خبر 1244531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha