مراسم همخوانی «زیارت عاشورا» به یاد سردار دلها اجرا شد

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سرایان گفت: مراسم همخوانی «زیارت عاشورا» به یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به همت این کانون همزمان با سومین سالروز شهادت ایشان اجرا شد.

علی طاهرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سرایان همزمان با آغاز دهه بصیرت اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه نهم دیماه روز میثاق امت با ولایت کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سرایان در خصوص برگزاری نشست های بصیرتی گفت: در این نشست های بصیرتی به موضوعاتی از جمله دشمن شناسی، بصیرت افزایی، فضای مجازی و ... به همت کانون پرداخته شده است.

 

وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و افزود: طی دهه بصیرت مسابقه کتابخوانی با عنوان «چرا حجاب داشته باشیم» برای سنین ۱۱ تا ۱۷ سال به همت کانون امام حسین(ع) سرایان اجرا شده است.

 

طاهرپور با اشاره به برنامه های ویژه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: مراسم همخوانی «زیارت عاشورا» به یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به همت این کانون همزمان با سومین سالروز شهادت ایشان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سرایان در پایان گفت: مراسم شهادت سردار دل ها در این کانون برگزار شد و به مناسبت دهه بصیرت تعدادی از اعضای کانون در مراسم نماز جمعه حضور خواهند یافت.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1244566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha