برگزاری ۴۰۰ برنامه فرهنگی توسط کتابخانه ‌های عمومی فارس به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

منوچهری گفت: کتابخانه ‌های عمومی فارس در راستای حفظ آرمان‌های سردار دل‌ ها، ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ترویجی در سالگشت شهادت سردار سلیمانی در استان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، روح الله منوچهری، امروز چهارشنبه (14 دی) با اشاره به برگزاری برنامه های کتابخانه ‌های عمومی فارس به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: کتابخانه ‌های عمومی فارس در راستای حفظ آرمان‌های سردار دل‌ ها،  400 برنامه فرهنگی و ترویجی در سالگشت شهادت سردار سلیمانی در استان برگزار می کند.

مدیرکل کتابخانه ‌های عمومی فارس افزود: تمامی این برنامه ها، کتاب محور هستند و ویژه برنامه «جان فدا» توسط محفل ادبی «قند پارسی» به همین مناسبت در شیراز برگزار شد و در این برنامه از سه کتاب شعر غلامرضا کافی با محوریت کتاب «دیواوژن» که سروده هایی درباره شهید سلیمانی بود، رونمایی شد.

وی اضافه کرد: ۴۰۴ ویژه برنامه مناسبتی در ایام اجرا می شود که شامل ۱۲۴ برنامه در بخش کودک کتابخانه‌ ها ویژه کودکان و ۲۱ برنامه نقد و معرفی کتاب است.

منوچهری اعلام کرد: ۵۸ برنامه مناسبتی، ۸۸ برنامه جمع‌ خوانی کتاب، ۳۸ مسابقه کتابخوانی و ۷۵ نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌ های عمومی فارس با محوریت «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار می ‌شود.

وی با اشاره به اقدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور در برگزاری پویش «از حاج قاسم بخوان ...» هم گفت: این پویش در سطح ملی و با هدف خوانش و ترویج کتاب های این حوزه برگزار می شود و علاقمندان می توانند گزیده های منتخب از 10 کتاب «حاج قاسم»، «حاج ‌قاسمی که من‌ می‌ شناسم»، «رفیق خوشبخت ما»، «سربازنامه»، «سلیمانی عزیز»، «سیمای سلیمانی»، «شهید سلیمانی»، «عمو قاسم»، «ققنوس قدس» و «من یک حاج قاسمم» را بخوانند و تصویر و یا صوت خود را به نشانی www.samakpl.ir ارسال کنند.

کد خبر 1244674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha