حاج قاسم جان‌فدای مردم و ارزش‌های متعالی اسلام است

حجت الاسلام فدایی مسلک،گفت: حاج قاسم در حین اینکه یک سردار عالی رتبه نظام محسوب می‌شد، یک خدمت‌گزار بی ریا و مردمی بود لذا جان‌فدای مردم و ارزش‌های متعالی اسلام است.

حجت الاسلام محسن فدایی مسلک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت:حاج قاسم عمیقا اعتقاد داشت که مردم ولی نعمتان این نظام مقدس هستند لذا با جان و دل عاشق خدمت به مردم عزیز بود و در این راه از هیچ نوع خدمت صادقانه ای دریغ نکرد، مردم هم با او خیلی راحت رفت و آمد داشتند.
 

رئیس اداره‌ تبلیغات اسلامی سنقروکلیایی ،افزود : او به شدت از ریا و خودنمایی پرهیز می­‌کرد و هیچ گاه به دنبال مطرح نمودن خود نبود و آنچنان به غنای درون رسیده بود که مستغنی از ذره­ای جلوه‌­گری بیرونی شده بود.

 

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی در عمل نشان داد که، می شود مسئول عالی رتبه در نظام اسلامی باشی و در حین حال در روستا در میان مردم خدمتگزاری کرد، مصداق بارز این مردمی بودن ایشان این بود که حجت اسلام شیرازی می‌گوید در مراسم رحلت مادر شهید حاج قاسم سلیمانی جمعیت بسیار زیادی تشریف آورده بودند ، حاج قاسم فرموده بود ۹۰ درصد این افرادی که برای ارتحال مادرم آمده اند رو به اسم میشناسم! شناختن آن همه جمعیت آن هم به اسم ، نشان دهنده این بود که ایشان با مردم مراودت و رفت و آمد داشته و از نزدیک مشکلات آنها را پیگیری کرده است. 
 
 
حجت الاسلام فدایی مسلک، با اشاره به روحیه انقلابی حاج قاسم، تصریح کرد: او فرزند انقلاب بود و دلبسته و مروج گفتمان آن، او به روشنی می‌­دید که انقلاب به مثابه درختی تناور، پیوسته رشد کرده و شاخ و برگ آن فزونی یافته و به سوی ملت‌­های عدالت‌خواه جهان امتداد می­‌یابد.


 
رئیس اداره‌ تبلیغات اسلامی سنقروکلیایی،اظهار کرد: امنیت کنونی ما و جهان اسلامی مدیون زحمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش است و اگر حاج قاسم با داعش اینگونه نمی‌جنگید سرنوشت به گونه دیگری رقم می‌خورد و ما در آرامش نبودیم.

 

کد خبر 1244697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha