برگزاری سه عنوان نمایشگاهی صنعت محور در نمایشگاه بین المللی فارس

فرهادی گفت: با هدف حمایت از صنعت سه عنوان نمایشگاهی صنایع چوب، ماشین آلات و مواد اولیه، صنعت برق و صنعت چرم در نمایشگاه بین المللی فارس برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علی فرهادی، امروز چهارشنبه (14 دی) از برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین آلات و مواد اولیه و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در سایت نمایشگاهی فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: صنعت در پیشرفت کشور نقش مهمی دارد و توجه به آن در اولویت نمایشگاه بین المللی فارس قرار دارد و با برگزاری این سه عنوان نمایشگاهی اقدام به حمایت از صنعت کرده ایم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: در کشور ما وابستگی به درآمد نفتی مانع بزرگی برای توسعه یافتگی ایران از شاهراه صنعت بوده است اما با وجود فراز و فرودها، دستیابی به رشد و توسعه صنعتی از چشم اندازهای اصلی کشور در عموم برنامه های کوتاه و بلند مدت بوده است.

وی اضافه کرد: پیشرفت های صنعت دفاعی، هوا و فضا و ... نشاناز استعداد و توانمندی دانشمندان ایرانی است که می تواند الگویی برای سایر حوزه های صنعت باشد.

فرهادی اعلام کرد: این عناوین نمایشگاهی در مساحت 15 هزار متری و در چهار سالن نمایشگاه بین المللی فارس برگزار شده اند و حدود 95 تولیدکننده داخلی از استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و البرز حضور دارند.

 وی افزود: نمایشگاه تخصصی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته در سالن «ملاصدرا» و با حضور 40 شرکت تولیدی این حوزه از برندهای معروف کشور برگزار می شود.

فرهادی با ااشره به زمان این نمایشگاه ها عنوان کرد: این عناوین نمایشگاهی تا 17 در سایت نمایشگاهی فارس برپا خواهند بود و علاقمندان از ساعت 16 تا 21 می توانند از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

کد خبر 1244701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha