توزیع شیرخشک  توسط جوانان کانون مسجد شهید سلیمانی در کرمانشاه

حجت الاسلام ایرانی، گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد شهید حاج قاسم سلیمانی بمناسبت سومین سالگرد شهادت ایشان ۳۰ عددشیرخشک را در بین خانواده های نیازمند که کودک شیرخوار دارند با حفظ آبرو توزیع کردند.

حجت الاسلام مجید ایرانی ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به فعالیت جوان کانون مسجد بصورت خودجوش در مراسم شهادت سردار دلها، گفت: جوانان و اعضای این کانون بصورت خودجوش و با شور وصف نشدنی مراسم سوگواری و عزاداری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را در کانون برگزار کردند.

 

 مسئول کانون شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه ،افزود: ما باید راه شهدا و مخصو صا سردار شهید سلیمانی را ادامه دهیم و نگذاریم تا دشمن گوشه چشمی به خاک و ناموس ما داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: ایشان اسوه مقاومت، شجاعت، ادب و مهربانی بودند، انسانی مومن و وارسته، ولایت مدار و مردی از اهل آسمان که خداوند به ایران و ملت ایران و مسلمانان جهان تقدیم کرده بود و در اوایل جنگ تحمیلی، رشادت ها و شجاعت بسیاری را از خود نشان داد و با آروزی شهادت پا به میدان نهاد و از تمام مردان و زنان قیور ایران در برابر دشمن دفاع کرد.

 

حجت الاسلام ایرانی ، تصریح کرد:  برنامه های مختلفی در سطح کانون مساجد همچون برگزاری محفل انس با قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی ، برگزاری عزاداری، توزیع بسته های معیشتی ، سیاه پوش کردن مسجد، نصب بنر حاج قاسم سلیمانی و توزیع ۳۰ عددشیرخشک، از برنامه های این کانون در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

مسئول کانون  شهید حاج قاسم سلیمانی ، افزود: سیر خشک توزیع شده توسط جمعی از خیرین و اعضای کانون بمبلغ یک میلیون و هشتصد و سی هزار تومان  تهیه و به کودکان زیر ۲ سال که با شیر خشک تغذیه می کنند داده شد.

 

وی گفت : امیدواریم این برنامه کماکان ادامه داشته باشد و از این پس اول هرماه شمسی  این طرح اجرا خواهد شد.

کد خبر 1244711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha