بانوان باید در عرصه جهاد تبیین و روشنگری، پیشگام باشند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن برای نسل جوان ما برنامه دارد و در تلاش است تا نسل آینده ما را دچار تردید کند، تاکید کرد: در این راستا نقش بانوان به عنوان مدیران خانه و خانواده مهم است لذا بانوان باید در عرصه جهاد تبیین و روشنگری پیشگام باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ میترا حسن‌پور، همسر شهید عبدالله ضابط امروز پنج شنبه (۱۵ دی‌ماه) در همایش تقدیر از بانوان فداکار که با حضور دختران مکتب حاج قاسم در بجنورد برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار دیروز بانوان، حجت را بر همه کامل کردند و فرمودند: اگر حجاب خواهری کامل نبود به معنای بی‌دینی و ضد انقلابی فرد نیست.

 

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه الان دغدغه من و شما به عنوان رهروان راه فاطمی و مکتب حاج قاسم باید روشنگری باشد، افزود: دغدغه امروز ما باید آنچه که از ذهن جوانان می‌گذرد باشد چرا که فضای مجازی ذهن نسل جوان ما را با خود می‌برد.

 

 

حسن‌پور با اشاره به اینکه اگر بر سر دختران حجاب گذاشتیم اما از ذهن او غافل شدیم، راه برای ورود شبهه باز می‌شود، اظهارکرد: امروز ما به عنوان پیروان مکتب اسلام باید با تسلط به علم و دانش و آگاهی، بتوانیم پاسخو شبهات جوانان باشیم.

 

 

حسن پور، تصریح کرد: امروز دشمنان ما تلاش می‌کنند با پاک‌سازی رژیم پهلوی، آن را به جوانان ارائه دهند لذا باید بسیار مراقب توطئه و دسیسه اسلام ستیزان باشیم.

 

 

همسر شهید ضابط، هدف دشمن را زیرپا گذاشتن و له کردن دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب دانست و تاکید کرد: امروز رقص در میانه میدان همان جهاد تبیین و روشنگری است.

 

 

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در معرفی شهید سلیمانی نباید از ایشان شخصیت ماورایی ساخت، گفت: شهدا بهترین الگو برای همه ما هستند لذا باید با تربیت فرزندان و آموزش دشمن شناسی، آنان را برای فتنه‌های بعدی آماده کرد.

 

 

در بخشی از این همایش همسران شهیدان حمیدرضا ثروتی، فیروز حمیدی زاده و همچنین مادر شهیدان زیبایی، خواهر شهید عراقی و همسر جانباز حسن جوانمردی به بیان مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی شهدای خود و تعریف خاطره از آنان پرداختند.

 

 

در ادامه این برنامه که در محل سالن گلشن بجنورد و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی و در آستانه سالروز وفات ام البنین سلام الله علیها برگزار شده بود، از تعدادی از همسران و مادران شهدا تجلیل شد.

 

 

کد خبر 1244750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha