تداوم حضور بانوان کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقايی» شهر نقنه در کارگاه مادرانه

فرهادی نسب گفت: بانوان عضو کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقايی» در کارگاه مادرانه که در مسجد سیدالشهدا (ع) نقنه برگزار شد شرکت کردند.

زيور فرهادی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بانوان عضو کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقايی» در کارگاه مادرانه که در مسجد سیدالشهدا (ع) نقنه برگزار شد شرکت کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقايی» مسجد و حسینیه سیدالشهدا (ع) نقنه ادامه داد: این کارگاه آموزشی هر هفته سه شنبه ها در مسجد و حسینیه سیدالشهدا (ع) قشقایی نقنه برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: کارگاه مادرانه کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقايی» نقنه با هدف مهارت سبک زندگی به روش دینی و با محوریت آگاهی سازی، بصیرت افزایی و فرزند پروری دینی برگزار می شود.

 

فرهادی نسب گفت: آرامش و اکسیژن عاطفی خانواده، تربیت نوین کودک و تکنیک های نوین ارتباط مثبت با نوجوان سرفصل های این ویژه برنامه می باشد.

 

وی تصریح کرد: یکی از بهترین جاهایی که می‌توان به کودکان و نوجوانان به عنوان عناصر میانی پیشرفت ایفای نقش داد، انجام کار تیمی و تشکیلاتی است، چرا که این نسل در کار تشکیلاتی یاد می‌گیرند که اهداف خود را مشخص و برای رسیدن به آن تلاش کنند، دوست را بشناسند و آسیب‌ها و شکست‌ها را شناسایی کنند و می آموزند که کار فرهنگی همیشه با فراز و نشیب همراه است.

 

کد خبر 1244759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha