لزوم افزایش زیرساخت ها برای پذیرایی و اسکان زائران شهید سلیمانی در کرمان

سردار سلیمانی گفت: زیرساخت ها در کرمان برای پذیرایی از امت حزب الله و اسکان زائران باید افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار غلامرضا سلیمانی، صبح پنجشنبه(۱۵ دی) در حاشیه زیارت شهدای کرمان با گرامیداشت ایام متعلق به شهید سلیمانی گفت: امسال در سراسر میهن به مناسبت سومین سالگرد ایشان اجتماعات مردمی بسیار باشکوهی برگزار شد.

 


 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: به خصوص در شهر کرمان و در کنار مرقد شهید سلیمانی در سالروز شهادت که با حضور بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مردم مراسم برگزار شد و جلسات متعددی هم در مرکز استان و شهرستان ها و در روستاها نیز برگزار شد.

 

 

 

وی اظهار کرد: بر اساس برآوردها حضور مردم در سومین سالگرد سردار سلیمانی یک روند افزایشی و طبق نظرسنجی صدا و سیما در کشور محبت مردم به ایشان در حالت بسیار استثنایی قرار دارد که نشان از وفاداری مردم به آرمان های این شهید و سایر شهدا است.
 

 

 

سردار سلیمانی در خصوص زیرساخت های لازم در گلزار شهدای کرمان برای پذیرایی از زوار؛ گفت: سپاه ثارالله استان با همکاری مسئولین در حال بررسی و تهیه طرح های لازم برای تکمیل زیرساخت های مناسب هست و بسیج مستضعفین و سپاه های استانی هم آماده مشارکت در این طرح هستند تا اگر زمین لازم واگذار شود زائرسرا بسازند.


 

وی در پایان تاکید کرد: زیرساخت ها در کرمان برای پذیرایی از امت حزب الله و اسکان زائران باید افزایش پیدا کند.

کد خبر 1244761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha