نظارت و بازرسی برای جلوگیری از قاچاق سوخت در جهرم تشدید می شود

شعبانی با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی برای جلوگیری از قاچاق سوخت در جهرم گفت: در ۴۰ روز گذشته بیش از ۵۲ کارت سوخت متخلف که برای قاچاق مورد استفاده قرار می‌گرفتند، شناسایی و ابطال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز پنجشبه (۱۵ دی) در جلسه کارگروه سوخت شهرستان بر لزوم تشدید نظارت و بازرسی برای جلوگیری از قاچاق سوخت تاکید کرد و اظهار داشت: در ۴۰ روز گذشته بیش از ۵۲ کارت سوخت متخلف که برای قاچاق مورد استفاده قرار می‌گرفتند، شناسایی و ابطال شده است.

 

فرماندار ویژه افزود: برای جلوگیری از سوء استفاده برخی فروشندگان سوخت، نظارت بیشتری بر فعالیت جایگاه داران انجام می گیرد.

 

وی گفت: باید با اتخاذ قوانین و مقررات واحد و هماهنگ مانع از هرگونه سوء استفاده قاچاقچیان برای قاچاق سوخت در شهرستان شد.

 

شعبانی بیان‌ داشت: در تامین سوخت نفت سفید، نفت گاز و بنزین هیچ مشکلی در شهرستان جهرم نداریم. 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با اشاره به آغاز فصل سرما و افزایش مصرف انرژی گاز با تاکید برخاموشی سیستم های گرمایشی در همه ساعات روزهای تعطیل رسمی ادارات گفت: کلیه ادارات دولتی و غیر دولتی، بانک های دولتی و خصوصی و سایر اماکن عمومی مکلف هستند سیستم‌های گرمایشی مراکز خود را یک ساعت قبل از اتمام کار تا یک ساعت قبل از شروع کار روز بعد خاموش کنند.

 

فرماندار ویژه جهرم تاکید کرد: رعایت الگوی مصرف بهینه گاز طبیعی در ادارات دولتی و مراکز صنعتی بسیار حائز اهمیت است و همه باید در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

 

وی بر لزوم رعایت صرفه جویی در مصرف گاز تاکید داشت و گفت: روز گذشته بالغ بر ۹۰۰ هزار متر مکعب در شهرستان گاز مصرف شده است.

 

شعبانی در پایان بیان داشت: به علت برودت سرما در سطح شهرستان و کشور و با توجه به دمای آرامش و آسایش، تقاضا داریم نسبت به هدر رفتن انرژی گرمایشی خانگی و صنعتی جلوگیری کنند. 

 

وی اظهار کدر: شهروندان می توانند با نگه داشتن درجه پکیج بین ۳۵ تا ۴۵ درجه سانتی گراد، پوشش لباس مناسب با توجه به فضل در خانه، خاموش کردن دستگاه های گرمایشی زمان ترک منزل، جلوگیری از نفوذ هوای سرد از طریق پنجره ها و … از هدر رفتن انرژی و استفاده بهینه کمک کنند.

کد خبر 1244803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha