برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم کودکان و نوجوانان را به مسجد جذب کرده است

شاه قلیان بابیان اینکه آموزش قرآن یکی از برنامه های اصلی کانون فرهنگی هنری «منتظران راستین» است گفت: برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم کودکان و نوجوانان را به مسجد جذب کرده است.

مهدی شاه قلیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم کودکان و نوجوانان را به مسجد جذب کرده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «منتظران راستین» مسجد پیامبر اکرم (ص) شهر فرخشهر بابیان اینکه آموزش قرآن یکی از برنامه های اصلی کانون فرهنگی هنری «منتظران راستین» است افزود: استفاده از اساتید مجرب یکی از عوامل جذب کودکان به مسجد است.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری «منتظران راستین» در پرکردن اوقات فراغت سال ها است که پیشقدم شده و با برگزاری کلاس های قرآنی، هنری، ورزشی و تفریحی شادی و نشاط را در دل کودکان و نوجوانان ایجاد می کند.

 

شاه قلیان یکی از فعالیت های مهم کانون فرهنگی هنری «منتظران راستین» شهر فرخشهر را پرورش کودکان و نوجوانان قرآنی عنوان کرد و گفت: برگزاری محافل انس قرآن توسط کانون «منتظران راستین» با استقبال ویژه کوکان و نوجوانان همراه می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «منتظران راستین» مسجد پیامبر اکرم (ص) شهر فرخشهر ابراز کرد: یکی از کلاس های آموزشی که با استقبال بی نظیر کودکان و نوجوانان در کنار بزرگسالان همراه می شود کلاس های آموزش قرآن و محافل انس با قرآن است.

 

شاه قلیان گفت: ترویج فرهنگ نورانی قرآن از کودکی و نوجوانی، کشف استعدادهای درخشان و شرکت در مسابقات قرآن از اهداف برگزاری کلاس های آموزشی قرآن است.

 

کد خبر 1244806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha