تاسی به  گفتمان امامین انقلاب حلال بسیاری از مشکلات خواهد بود

به گفته نیکزاد، اگر گفتمان امامین انقلاب ملاک عمل قرار می گرفت وضعیت امروز در خصوص برخی مشکلات و نابسامانی ها را نداشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی نیکزاد روز پنجشنبه در همایش هادیان سیاسی سپاه استان زنجان با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: علیرغم مشکلاتی که وجود دارد نباید اجازه داد دشمن در مسیر ما خللی ایجاد کند.

 

نائب رئیس کمیسیون مجلس با اشاره به اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: توطئه های دشمن علیه ایران و کشورهای منطقه بر کسی پوشیده نیست چرا که این کشورها می خواهند مستقل باشند.

 

وی به تقدیم 4 هزار شهید برای پیروزی این انقلاب اشاره کرد و گفت: در کشور مشکلاتی وجود دارد و کسی منکر آن نیست ولی این مشکلات هزینه ای است که برای استقلال هزینه می شود.

 

نیکزاد با یادآوری اینکه گفتمان انقلاب و شهدا همواره در کشور جاری است، گفت: گفتمان امامین انقلاب حق است و جمهوری اسلامی می خواهد بگوید سلطه پذیر نیست.

 

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در زمانی که ابرقدرت های غرب و شرق بر جهان سیطره داشت به پیروزی رسید، افزود: این انقلاب بعد از سالها با مجاهدت های علمی دانشمندان از جمله شهدای هسته ای در مسیر پیشرفت قرار گرفت و امروز حرفی برای گفتن در زمینه های مختلف علمی دارد.

 

نیکزاد ادامه داد: مجاهدت علمی باعث شده در عرصه علمی سرآمد باشیم و برای ماندگار بودن انقلاب، جوانان باید امامین انقلاب و آرمان ها را قبول کنند.

 

وی به حوادث اخیر در کشور و پیگیری هایی که رئوسای قوه مجریه و قضائیه برای دلجویی از مرگ یک خانم انجام دادند اشاره کرد و گفت: رسانه های معاند در این حوادث بسیاری از مسائل دروغ را واقعی جلوه دادند و تلاش داشتند تا مردم نیز باور کنند.

 

به گفته نیکزاد، رهبری به مجلس یازدهم لقب انقلابی دادند و ما از این قضیه خوشحال بودیم اما شرط انقلابی بودن آن است که انقلابی بمانیم، مجلس انقلابی یک حقیقت و واقعیت است و مجدد بر انقلابی بودن مجلس تاکید داریم.

 

وی در خصوص وضعیت اینترنت در کشور نیز گفت: آشوبگران موجب محدودیت در اینترنت شدند چون استفاده نادرستی از آن کردند.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت حجاب نیز گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد حجاب نصب العین است و باید در رفتارهای انقلابی و تربیتی و حتی فرهنگی خود، آرمان های اصیل انقلاب اسلامی را مد نظر قرار دهیم.

 

فرمانده سپاه استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه مردم زنجان برای محکومیت فتنه اخیر جزو استان های پیشرو بود، گفت:  مردم استان زنجان در دوران انقلاب و دفاع مقدس در سخت ترین لحظات حاضر بودند و در تمامی صحنه ها حضور چشمگیری داشتند.

 

سردار جهانبخش کرمی خاطرنشان کرد: مردم امروز در مقابل تحریم و مشکلات معیشتی راست قامت ایستاده اند و حتما این مقاومت نتیجه می دهد.

 

کد خبر 1244876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha