برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در روستای گوگرچینک

مراسم گرامیداشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی در روستاهای گوگرچینک، حسام آباد و برون از روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی عج با حضور سرهنگ غورقانلو جانشین این قرارگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(ع) در این مراسمات جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی ضمن اشاره به سوابق درخشان شهید سلیمانی به بیان ویژگی ها و شاخصه های بارز آن شهید اشاره نمودند. ایشان  ولایتمداری، اخلاص، مردمی بودن، امیدآفرینی، ایمان قوی، تلاش وهمت مضاعف، دشمن شناسی وداشتن بصیرت،  فراجناحی بودن، ساده زیستی وغیره را از جمله ویژگی های شاخص آن شهید عزیز برشمردند.

 

وی در ادامه به نقش سردار دل ها  در تشکیل و هدایت جبهه مقاومت، امنیت منطقه، مقابله با داعش و حضور معنا دار مردم در تشییع پیکر مطهر شهدا و مطالبه ی انتقام خون شهدا اشاره نمود.

 

غورقانلو در پایان سخنان خود با اشاره به جنگ رسانه ای وترکیبی دشمن برای به تصرف درآوردن اذهان وافکار مردم، نخبگان ومسئولین بر زمینه های موفقیت های دشمن در تصرف ذهن ها از قبیل خودکم بینی وعدم اعتماد به نفس، عدم آگاهی ودانش لازم دربرابر شیوه های دشمن، عدم آشنایی با تاریخ وتحولات سیاسی ایران، عدم آشنایی به سوابق کشورهای استعمارگر، بی ضابطه بودن فعالیت درفضای مجازی پرداخته و بر لزوم آمادگی، آگاهی و بصیرت و عمل انقلابی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کردند.

 

در این مراسمات  ختم قرآن کریم و عزاداری به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

کد خبر 1244880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha