ایستادگی در برابر ارزش های الهی خسارت دارد

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه برخی راه رسیدن به بهشت خدا را گم کرده و گاهی اوقات، جاهلانه نقطه مقابل خدا ایستادند و گاهی اوقات هم برخی عامدانه مقابل خدا می‌ایستند، گفت: کسی که در نقطه مقابل ارزش‌های الهی ایستاد خسارت می‌بیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی عصر امروز (۱۵دی ماه) در نخستین کنگره ملی «اسطوره مقاومت»، گرامی داشت سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: وقتی کسی به رهبری یک رهبر الهی به میدان می‌آید و می‌جنگد، مقام بسیار بالایی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج عدالت، معنویت، اخلاق و احترام به انسان‌ها را دارای ارزش دانست و گفت: ارزش ها در سایه حکومت الهی حاکم می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی راه رسیدن به بهشت خدا را گم کرده و گاهی اوقات، جاهلانه نقطه مقابل خدا ایستادند و گاهی اوقات هم برخی عامدانه مقابل خدا می‌ایستند، افزود: کسی که در نقطه مقابل ارزش‌های الهی ایستاد خسارت می‌بیند.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه برخی تلاش می‌کنند جای جلاد و شهید را عوض کنند، ادامه داد: کسی که به فرمان ولی خدا به مبارزه می‌رود، اگر کشته شود، شهید است.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رهبری جریان‌ها مهم بوده و اگر رهبری این جبهه ولی فقیه شد، اگر کشته شود شهید است، تاکید کرد: اگر رهبری آن جبهه ترامپ، بی بی سی و صدای آمریکا شد، شهید محسوب نمی‌شود.

 

وی با اشاره به جبهه غرب، گفت: از حلقوم اینها هیچ وقت صدای حق را نشنیده‌ایم؛ آنچه از این‌ها شنیده‌ایم، همه خیانت و خسارت است.

کد خبر 1244918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha