همفکری و هم اندیشی راهبرد اجرایی برای برنامه ریزی مسجد پویا است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه همفکری و هم اندیشی راهبرد اجرایی برای برنامه ریزی مسجد پویا است گفت: جایگاه فرهنگ و هنر همچنین اهمیت پرداختن به این مهم ایجاب می کند تا با نگاهی عمیق و کاربردی در مسیر هم اندیشی همفکری انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست هماندیشی جمعی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد که پنجشنبه ۱۵ دی برپا شد گفت: همفکری و هم اندیشی راهبرد اجرایی برای برنامه ریزی مسجدی است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: جایگاه فرهنگ و هنر همچنین اهمیت پرداختن به این مهم ایجاب می کند تا با نگاهی عمیق و کاربردی در مسیر هم اندیشی همفکری انجام شود.

 

به گفته وی، ظرفیت های بی نظیر فکری در میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه ایجاد سیاست هایی منطبق بر رشد کمی وکیفی برنامه های اجرایی است.

 

وی با بیان اینکه برآورد هزینه های مالی یکی از بسترهای اساسی در پاسخگویی به نیازهای فرهنگی کانون های مساجد است توضیح داد: ضروری است با هم اندیشی فعالان کانون های مساجد نسبت به آینده فعالیت ها توجه ویژه ای انجام شود.

 

حجت الاسلام کاظم شکری خاطرنشان کرد: توجه به برآوردهای فرهنگی با رویکرد تحقق مسجد تراز اسلامی یکی از مهمترین بسترهای برنامه ریزی در قالب این هم اندیشی و همفکری با محوریت فعالان کانون های مساجد است. 

 

 

 

کد خبر 1244942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha